Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Het zit zo, mijn partner (Spice-girl :)) heeft een hoop uren over, die kunnen niet omgezet worden in vrije dagen omdat ze al heeel veel dagen heeft staan, uitbetalen is ongunstig, fietsen hebben we al, we hebben ook al pc's ;). Optie: laptop nah, te groot voor Spice-girl en worden makelijk gejat. Optie: PDA, nee valt niet in pc-prive regeling (betaald door de openstaande uren).
Per toeval zag ik afgelopen week dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.elitegroup.de/bilder_produkte/ez_tablet/ez_tablet_animation.gif
1) Ik kon niks op GoT vinden
2) Ik vond deze review: http://www.ocworkbench.com/2004/ecs/ez30/ez30-1.htm
3) Prijs: ongeveer 850 euro in Duitsland, geen ecs distri meer in NL :(.
4) Formaat: 236 x 175x 25mm(L*W*H), iets groter dan haar huidige agenda, daar draait het vooral om, papier eruit, digi erin.
5)Er zit in o.a.: ECS EZ30 Tablet PC comes equipped with Transmeta Crusoe 5800 800MHz CPU. It comes with 128M of DDR RAM expandable to 512M. The screen has a 800x600 resolution SVGA TFT LCD and comes with a 20GB 2.5" HDD. EZ-30 is not just another Tablet PC as it comes with a CMOS Digital Camera for taking still photos or video. It comes with LAN port, USB port, 56K modem and Wireless LAN built-in. There is also a 1 x 4-in-1 Card Reader(support SM/MS/SD/MMC).

Dus: volgens mij is het een pc en valt onder de pc-prive regeling. De prijs is goed, weinig info :(.
Vragen: wie heeft het ding? Is het een PC? (of notebook)
Anders: Wat denk je ervan en denk dan aan een wireless PDA vs deze Tablet PC en denk daarbij aan: prijs, schermformaat, snelheid, opslagcapaciteit en gebruiksvriendelijkheid.
1 nadeel heb ik gezien en dat is de tijdsduur van de batterij: 2,5 uur.
Input wanted!

[ Voor 3% gewijzigd door Spice op 05-03-2004 02:16 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

misschien vind je meer info op de fora van volgende sites
www.tabletpccorner.net
www.tabletptalk.com
www.tabletpcbuzz.com
volgens mij is het zeker een pc, het draait windows XP tabletpc edition dus ja...

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik vind hem mooi! Zeker voor 850 euro!!

Ben zelf in het bezit van een Acer Travelmate C100 en qua afmetingen lijkt deze erg veel op EZ-Tablet.

Dit apparaat kan zeker een PC genoemd worden, maar is door zijn kleine afmetingen en gewicht zeer portable.

De ingebouwde camera, cardreader en wireless lan zijn erg leuke extra's!

De batterij is inderdaad een minpuntje, maar voor snelle notities is 2,5 uur ruim voldoende. Ik hang mijn Tablet PC na gebruik meteen weer aan het stopcontact om op te laden.

Een wireless-netwerk in huis is natuurlijk ook een vereiste met dit apparaatje!

Succes!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:00

GeeBee

Oddball

Als je toch een PDA wilt, laat je op de rekening gewoon "Randapparatuur" zetten, dan is het vaak goed voor PC-Privé.
Volgens mij hoeft het dan niet per sé een PC te zijn, collega's hebben op die manier printers en zelfs digitale camera's gekocht... ;)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.