Toon posts:

Interactieve software maken op cdrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende wil ik graag maken op een interactieve cdrom:

1. Een soort powerpoint presentatie met daarbij foto's en gesproken tekst.
2. Een mogelijkheid om puzzels te maken... een foto die in 16 stukjes ligt en die goed gemaakt moet worden.
3. Een quiz... dus een aantal vragen met daarbij een keuze welke antwoord het goede moet zijn. Aan het einde dus het aantal goede resultaten optellen.
4. Een mogelijkheid om de tijdsduur van het gebruik van de cdrom, de score, naam van de gebruiker e.d., uit te printen,

Welk programma kan ik hier het beste voor gebruiken?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 10:54

DinX

Motormuis

Ik denk dat je je toevlucht kan zoeken tot Flash.

1. kan je gewoon met een basis kennis flash doen en tutorials
2. idem als 1 maar misschien een beetje script nodig
3. ook hier je wat verdiepen in het scripten met flash
4. idem

:)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

director dient voor dit soort dingen, maar dan zal je wel lingo moeten leren vrees ik :/

je kan ook alles html & javascript doen ^_^

Verwijderd

Topicstarter
Zelf heb ik flash en director al bekeken, maar vind de omvang van de pakket erg groot en ingewikkeld. Ik zal het even wat beter uitleggen wat ik precies bedoel:

Er zijn verschillende programma's die het mogelijk maken om van een foto een puzzel te maken. Nu zoek ik echter een programma dat de puzzel foto wordt geexporteerd in bijvoorbeeld een *.exe bestand. Een programma als Flash Jigsaw Producer 1.5 en Jigs@w Puzzle Promo Creator 2.0 zijn zulke programma's, alleen die werken op basis van een export naar *.swf of *.htm.

Hetzelfde geldt voor een woordzoeker programma. Veel programma's, bijvoorbeeld Crossword Construction Kit, exporteren in een html pagina en daarna kun je het alleen nog maar uitprinten. Ik zoek dus echt wat interactiefs. Wie weet hier een goed programma voor?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 22:22 ]