Toon posts:

[Adaware] Kan niet meer op internet na verwijderen spyware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb zojuist op mijn pc adaware gedownload en alle crap van kazaa & dergelijke verwijdert.
Nu kan ik gewoonweg niet meer op internet, ik kan nog wel verbinding maken en men verbinding werkt volledig aangezien ik op een andere pc zit met dezelfde verbinding.

Is het mogelijk dat bepaalde spyware ervoor kan zorgen ddat je niet meer op internet kan,

Hulp aub.
alvast bedankt

Verwijderd

ad-aware maakt altijd een backup dus die kun je terugzetten/bekijken/bewerken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
"kan niet meer op internet", je bedoelt zeker dat je niet kan browsen met Internet Explorer, of niet? Het www is maar een klein onderdeeltje van het internet en IE is maar een van de browsers :P

Maar goed, welk OS heb je? Waarschijnlijk kan je de boel weer aan de praat krijgen met Winsockfix zoals staat in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger :)

Edit:
Trouwens welkom op GoT :)

Het is handig om de volgende keer informatie zoals OS en programma te noemen, zeer relevant voor het komen tot een oplossing :)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2004 15:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
:P Sry,
Heb IE6 en Win XP,
Ik heb de backup direct verwijdert 8)7 Dacht toch dat ik die rommel niet meer nodig ging hebben, blijkbaar wel ...
M'n pc gaat wel stukken rapper zonder dus ik zou het liever niet terugzetten ook.
K'kan wel verbinding maken met internet maar k'kan gewoonweg niet browsen , msn'en, ...

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb je die link van F_J_K nou geprobeerd?

En kun je nog wel je gateway pingen?

[ Voor 33% gewijzigd door frim op 06-03-2004 12:23 ]

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:59
kijk is in je hostfile, die kan soms ook aangepast zijn.
Pagina: 1