Hallo,
Ik ben bezig met een filmpje voor school en nou heb ik iets van tv opgenomen
. Hartstikke leuk enzo, maar ik krijg er geen geluid uit. Ik heb een videocard met video-in en om te capturen gebruik ik InterVideo WinDVD Creator, omdat premiere mijn WDM drivers niet herkent
. Maar iig hoe dan ook, als ik het bestand importeer in Premiere en speel in de source monitor, dan krijg ik wel geluid, maar als ik hem in een tijdlijntje zet en vervolgens afspeel, dan krijg ik geen geluid. Ook krijg ik bij het exporteren geen geluid.
Op zich wel raar, want volgens mij zijn mijn mpegjes wel goed op zich. Andere bestandstypen (avi enzo) speelt ie wel goed af en krijg ik wel geluid bij.
Komt iemand dit probleem bekend voor? Ik denk zelf dat het ligt aan mijn captureproggie, dat die geen goede MPEGjes maakt, dus mocht het daar aan liggen, dan zou ik graag suggesties willen horen voor een beter captureprogramma...
Ik had net met de search al een ander topic gevonden van iemand met hetzelfde probleem (d.d. ergens in 2001), maar daar waren niet echt veel nuttige reacties uitgekomen, dus hopelijk nu wel
Ik ben bezig met een filmpje voor school en nou heb ik iets van tv opgenomen
Op zich wel raar, want volgens mij zijn mijn mpegjes wel goed op zich. Andere bestandstypen (avi enzo) speelt ie wel goed af en krijg ik wel geluid bij.
Komt iemand dit probleem bekend voor? Ik denk zelf dat het ligt aan mijn captureproggie, dat die geen goede MPEGjes maakt, dus mocht het daar aan liggen, dan zou ik graag suggesties willen horen voor een beter captureprogramma...
Ik had net met de search al een ander topic gevonden van iemand met hetzelfde probleem (d.d. ergens in 2001), maar daar waren niet echt veel nuttige reacties uitgekomen, dus hopelijk nu wel