Toon posts:

Digitale camera als webcam met ATI9000AIW en win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een servertje staan met windows 2000 server erop. In de server zit een AIW-kaartje als videorecorder. Af en toe wordt de server ook als werkplek gebruikt en dan draait daar ook MSN. Nu wil ik graag mijn digitale camera als webcam aansluiten via de Video In van de AIW-kaart. Echter ondersteunt Windows 2000 dit niet, terwijl dit in XP wel kan. XP installeren is geen optie, maar ik vroeg me af of een driver bestaat die de video in als webcam in MSN kan laten werken.
Via de serach kom ik niet verder en ook google helpt me niet, behalve met prijslijsten van AIW-kaartjes en camera's. Wie heeft dit al eens opgelost en, belangrijker, hoe?

Verwijderd

Topicstarter
Zo moeilijk kan de vraag toch niet zijn?
offtopic:
Oh ja, dit is een schopje

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 11:50
t werkt alleen niet vanaf MSN messenger 6.0. je zou een oudere versie moeten installeren (op winxp werkt ie ook alleen op WINDOWS messenger en niet op MSN messenger 6)

Verwijderd

Topicstarter
jpvk007 schreef op 06 maart 2004 @ 13:05:
t werkt alleen niet vanaf MSN messenger 6.0. je zou een oudere versie moeten installeren (op winxp werkt ie ook alleen op WINDOWS messenger en niet op MSN messenger 6)
Ik meen toch echt met MSN 6.1 gewerkt te hebben. Het was de meest recente versie een maand of 8 geleden. Toen zat de AIW nog in m'n werk-/gameplek.