zoals de titel al zegt, als ik een plaatje upload en saved op www.myimager.com is er nix aan de hand tot dat ik het hier op GoT plaats dan zie ikzelf de plaatje wel alsof het goed geplaatst is en anderen zien een plaatje met DONT HOTLINK TO MYIMAGER. het duurt erg lang voordat ik dat DONT plaatje ook te zien krijg. ( zal wel iets met cache te maken hebben?)
komt dit door jullie(restricties, geen gelink van hot naar her of zo)? of door myimager zelf?
ik gebruik het een half jaar en het heeft nog nooit een probleem opgeleverd. dit probleem doet zich al 2 weken voor.
is het niet een idee dat er een soort van uploader in GoT ingebouwd wordt zodat users of nog beter abbousers plaatjes kunnen uploaden?
komt dit door jullie(restricties, geen gelink van hot naar her of zo)? of door myimager zelf?
ik gebruik het een half jaar en het heeft nog nooit een probleem opgeleverd. dit probleem doet zich al 2 weken voor.
is het niet een idee dat er een soort van uploader in GoT ingebouwd wordt zodat users of nog beter abbousers plaatjes kunnen uploaden?