Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Myimager] steeds plaatje met DONT HOTLINK TO MYIMAGER

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel al zegt, als ik een plaatje upload en saved op www.myimager.com is er nix aan de hand tot dat ik het hier op GoT plaats dan zie ikzelf de plaatje wel alsof het goed geplaatst is en anderen zien een plaatje met DONT HOTLINK TO MYIMAGER. het duurt erg lang voordat ik dat DONT plaatje ook te zien krijg. ( zal wel iets met cache te maken hebben?)

komt dit door jullie(restricties, geen gelink van hot naar her of zo)? of door myimager zelf?

ik gebruik het een half jaar en het heeft nog nooit een probleem opgeleverd. dit probleem doet zich al 2 weken voor.

is het niet een idee dat er een soort van uploader in GoT ingebouwd wordt zodat users of nog beter abbousers plaatjes kunnen uploaden?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nee, dit komt door hun.

Een server ziet namelijk waar een request vandaan komt.

En Abo's hebben die feature al en het is logisch dat free members niet zomaar alle ruimte krijgen.

Er zijn tevens genoeg alternatieve sites, zoals theforumisdown etc.

offtopic:
Ik stalk niet. Ik lees gewoon _veel_ topics.

[ Voor 63% gewijzigd door Voutloos op 05-03-2004 00:03 ]

{signature}

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 16:21

MAZZA

Barbie is er weer!

Je mag gewoon niet hotlinken naar hun. Jij hebt het plaatje in je cache en daarom zie je hem. Waarschijnlijk als je ctrl-F5 doet dan zie je hem ook niet meer.

Abbo users hebben al diskruimte om hun foto's up te loaden. En wel in hun t.net profiel.

[ Voor 23% gewijzigd door MAZZA op 05-03-2004 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
tering me mond valt open van je voutloos, zo snel een reactie had ik ook weer niet verwacht

offtopic:
je stalkt me toch nie he :+

maarre enig idee waarom ze dit ineens hebben ingevoerd? ik weet niet beter of die site is speciaal voor hotlinken opgericht?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Je zou het eens op een ander forum uit moeten proberen, alhoewel ik denk dat het gewoon aan die site zelf ligt en niet specifiek aan GoT. Misschien worden links op forums gezien als hotlinken en op een andere manier de link verspreiden niet :)

En als je wilt controleren of je zo'n DONT plaatje te zien krijgt moet je eens CTRL + F5 drukken of gewoon even handmatig je cache leeggooien.
is het niet een idee dat er een soort van uploader in GoT ingebouwd wordt zodat users of nog beter abbousers plaatjes kunnen uploaden?
Dat eerste kost veel te veel webspace en dataverkeer, dat tweede is er al voor de abonnees in de vorm van het fotoalbum ;)
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 00:02:

maarre enig idee waarom ze dit ineens hebben ingevoerd? ik weet niet beter of die site is speciaal voor hotlinken opgericht?
Vanwege dit:
myImager.com is your own free everything online image editor!
Upload or call images from anywhere on the web and edit them freely with the the dozens of tools and filters that we offer!
MyImager is dus bedoelt om plaatjes (online) te editen en niet om te gebruiken als host voor andere sites :P

Ik was trouwens rijkelijk laat, maar dat kwam omdat ik dit scherm even open had laten staan zonder te refreshen...

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 05-03-2004 00:05 ]

The devil is in the details.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

stuur hun een mail zou ik zeggen en vraag het?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar kan je die fotoalbum dan voor alles gebruiken zoals een voorbeeldje hoe de instellingen zitten van een proggie een printscreen ervan?

edit: goh erkens, dat ik daar niet opkwam 8)7 ik vraag het niet voor niets hier. er is namelijk geen 1 manier van kontakt opnemen met hun mogelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 00:05 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Klaarblijkelijk heeft MyImager (ken het niet) besloten om geen plaatjes te kunnen linken vanuit sites, en zeker GoT niet die toch een flinke load trekt dan aan die server van ze door onze vele bezoekers.

Een andere image-uploader is er wel, bijvoorbeeld The Forum Is Down.

Ten slotte vrees ik dat je aanvraag voor een image uploader niet in GoT zal komen. Deze functie is reeds beschikbaar als je een abonnement neemt: dan krijg je via de frontpage een zeker aantal MB's tot je beschikking waarop je pics kunt uploaden (zie de frontpage voor exacte aantallen).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 16:21

MAZZA

Barbie is er weer!

Die site is er om online aan plaatjes te knutselen. Niet om ze daar op te slaan :)

http://theforumisdown.com/upload/upload.php

• Hahn
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 00:04:
ja maar kan je die fotoalbum dan voor alles gebruiken zoals een voorbeeldje hoe de instellingen zitten van een proggie een printscreen ervan?
Ja, tuurlijk. Je kan allerlei soorten plaatjes uploaden tot een grootte van 512 KB per file.
DUX schreef op 05 maart 2004 @ 00:04:
Klaarblijkelijk heeft MyImager (ken het niet) besloten om geen plaatjes te kunnen linken vanuit sites, en zeker GoT niet die toch een flinke load trekt dan aan die server van ze door onze vele bezoekers.

Een andere image-uploader is er wel, bijvoorbeeld The Forum Is Down.

Ten slotte vrees ik dat je aanvraag voor een image uploader niet in GoT zal komen. Deze functie is reeds beschikbaar als je een abonnement neemt: dan krijg je via de frontpage een zeker aantal MB's tot je beschikking waarop je pics kunt uploaden (zie de frontpage voor exacte aantallen).
100 MB bij full en 20 MB bij extra als ik het goed heb onthouden :)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 00:04:
Kijk anders even bij de t.net profiles. Je kan mappen maken en daarbij aangeven of deze publiek zijn. Dus je kan nu al het eea van anderen zien.
Het enige wat je niet ziet is de uploadtool, die zit in post reply van got en als 4 forms in iemands eigen dir.

Klik maar op mijn gallery link in mijn signature (en ja, ik heb idd weinig boeiende plaatjes)

[ Voor 9% gewijzigd door Voutloos op 05-03-2004 00:07 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
aha bedankt dux, dat wist ik allemaal niet dat dat al beschikbaar was. misschien een kleine mini uploader voor de niet abbousers ? zeg maar 3 plaatjes van 50 kb per maand maximaal uploaden of zo? veel is het toch niet?

• Hahn
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 00:07:
aha bedankt dux, dat wist ik allemaal niet dat dat al beschikbaar was. misschien een kleine mini uploader voor de niet abbousers ? zeg maar 3 plaatjes van 50 kb per maand maximaal uploaden of zo? veel is het toch niet?
Daar zijn sites ala TheForumIsDown voor, met een useraantal die tot in de tienduizenden reikt is jouw voorstel nog steeds te veel denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
ok december..... enne @voutloos ik heb je gallery bekeken, tis me allemaal wel duidelijk zo.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, not a bug, zoals chem dat zo mooi kan verwoorden ;)

Ennuh, dat t.net is een aanrader :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.