hoi,
Ik heb een vaag probleem.
Ik heb een ftp server opgezet met het programma: serv-u 5
nu als er iemand van mij gaat downloaden kan ik niet meer vatzoenlijk internetten
ik weet dat als je upload je download omlaag gaat...
ik heb een abbo bij BBnet 8MBit down/1 MBit upload
als er iemand van mij download met 80 KB/s kan ik max. met 15 KB/s internetten/downloaden
ik heb de server op max 70/60/50/40 KB/s gezet maar ik kan niet sneller internetten.... andere serv-u versie er op gezet zelfde probleem..
maar nu als ik met Flash-fxp naar een ftp server upload met 80 KB/s dan kan ik met gemak nog over de 230 KB/s downloaden
samenvatting van probleem:
verstuur via serv-u 80 KB/s upload wordt download +-15 KB/s
verstuur via Flashfxp 80 KB/s upload wordt download +- 230 KB/s
(bij een andere jongen die de zelfde abbo heeft als mij heeft hier geen last van!)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hoe ik dit kan oplossen
alvast bedankt en Groeten Michael
Ik heb een vaag probleem.
Ik heb een ftp server opgezet met het programma: serv-u 5
nu als er iemand van mij gaat downloaden kan ik niet meer vatzoenlijk internetten
ik weet dat als je upload je download omlaag gaat...
ik heb een abbo bij BBnet 8MBit down/1 MBit upload
als er iemand van mij download met 80 KB/s kan ik max. met 15 KB/s internetten/downloaden
ik heb de server op max 70/60/50/40 KB/s gezet maar ik kan niet sneller internetten.... andere serv-u versie er op gezet zelfde probleem..
maar nu als ik met Flash-fxp naar een ftp server upload met 80 KB/s dan kan ik met gemak nog over de 230 KB/s downloaden
samenvatting van probleem:
verstuur via serv-u 80 KB/s upload wordt download +-15 KB/s
verstuur via Flashfxp 80 KB/s upload wordt download +- 230 KB/s
(bij een andere jongen die de zelfde abbo heeft als mij heeft hier geen last van!)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hoe ik dit kan oplossen
alvast bedankt en Groeten Michael