Ik ben voor mijn pc al een tijdje op zoek naar een 2e videokaart. Ik draai nu met een ti 4200 64mb en dat werkt en gamed nog steeds fijn. Alleen als 2e kaart heb ik momenteel een S3 Trio64. Ik heb dit nu aan de praat maar zoals verwacht is de kaart wel een beetje erg over de datum. Op got staat dat drivers van verschillende merken geen conflicten maken dus is de keuze meteen een stuk groter. Ik ben dus op zoek naar het volgende:
Een kaart met dvi die 1280x1024 aan kan op 85hz of meer maar dat kunnen ze bijna allemaal. Ik draai op die monitor alleen maar films (divx,xvid), lichte 3d cad (zware op andere kaart) en internet en 2d vanalles. Verder
+ PCI
+ liefst zo min mogelijk warmte afgifte en fan valt zeker af
+ DVI
Ik heb zitten kijken na een matrox g450 PCI omdat die goed 2d beeld geeft maar geeft deze kaart niet veel warmte af? Ik draai namelijk een WC en dat draait zo perfect maar case is momenteel 25 graden met paar fans.
Zoals je kunt zien stel ik maar lage eisen aan de kaart. Ik heb al even rond gekeken maar zijn er misschien nog andere kaarten die desnoods maar 1x dvi uit hebben en enkel 2d aan kunnen?
Een kaart met dvi die 1280x1024 aan kan op 85hz of meer maar dat kunnen ze bijna allemaal. Ik draai op die monitor alleen maar films (divx,xvid), lichte 3d cad (zware op andere kaart) en internet en 2d vanalles. Verder
+ PCI
+ liefst zo min mogelijk warmte afgifte en fan valt zeker af
+ DVI
Ik heb zitten kijken na een matrox g450 PCI omdat die goed 2d beeld geeft maar geeft deze kaart niet veel warmte af? Ik draai namelijk een WC en dat draait zo perfect maar case is momenteel 25 graden met paar fans.
Zoals je kunt zien stel ik maar lage eisen aan de kaart. Ik heb al even rond gekeken maar zijn er misschien nog andere kaarten die desnoods maar 1x dvi uit hebben en enkel 2d aan kunnen?
edit:
Indien men dit een te hoog zoekgehalte vind graag een slotje
Indien men dit een te hoog zoekgehalte vind graag een slotje
[ Voor 4% gewijzigd door Maartenvs op 04-03-2004 21:42 ]