Omdat ik hier al redelijk lang mee rond loop en over ongeveer een week definitief naar Eindhoven verhuis, gaat het er toch echt van komen:
SECTION 31 - The First Star Trek themed LAN party!

Op dit moment nog redelijk in de planfase, ik ben nog mensen aan het vragen of ze mee willen helpen met het een of ander of organisatie.
Wanneer gaat het plaatsvinden?
De datum van het festijn staat vooralsnog op een weekend in laat april of vroeg in mei.
Waar gaat het allemaal gebeuren?
In ieder geval: in Eindhoven.
Mede omdat Eindhoven redelijk centraal ligt ook tegenover de Limburgers en Belgen onder ons.
Ik ben van plan om de oude Mensa in de Bunker te regelen, maar als iemand andere suggesties heeft kan het natuurlijk altijd anders!
Wat gaan we doen?
Nog nooit op een LAN geweest? We gaan vooral gamen!
Daarnaast hoop ik een beamer en een flinke audio-installatie te regelen voor een gezellige filmavond / -marathon.
Over wat voor games er worden gespeeld: Je kan van mij alles meenemen. Het thema is wel Star Trek, dus ik denk dat we best wel wat games daarop aan zullen passen. Suggesties: ST Starfleet Command 2/3, ST Elite Force 1/2, ST Bridge Commander, ST Armada 1/2, eventueel Freelancer.
Een gewone Counterstrike of BF1942 server opzetten mag natuurlijk altijd.
Waar kan ik er meer over vinden?
http://www.section31lan.tk
Voor de mensen die zin hebben om forumtopics door te zeven:
Federation.nl, alleen-lezen omdat het forum gemoved is
Startrek.nl
GameParty.net
Nog andere vragen?
Daar is dit topic voor
Wie doen er allemaal mee?
Stoney3K als initiatiefnemer.
Hopelijk meer, check back later!
We zoeken nog altijd mensen voor het een en ander, waaronder het meehelpen met de algehele organisatie. Interesse? Stuur me een mailtje of een PM op een van bovenstaande forums. GoT ondersteunt namelijk geen PM's
Edit: Toestemming van White Dust
SECTION 31 - The First Star Trek themed LAN party!

Op dit moment nog redelijk in de planfase, ik ben nog mensen aan het vragen of ze mee willen helpen met het een of ander of organisatie.
De datum van het festijn staat vooralsnog op een weekend in laat april of vroeg in mei.
In ieder geval: in Eindhoven.
Mede omdat Eindhoven redelijk centraal ligt ook tegenover de Limburgers en Belgen onder ons.
Ik ben van plan om de oude Mensa in de Bunker te regelen, maar als iemand andere suggesties heeft kan het natuurlijk altijd anders!
Nog nooit op een LAN geweest? We gaan vooral gamen!
Daarnaast hoop ik een beamer en een flinke audio-installatie te regelen voor een gezellige filmavond / -marathon.
Over wat voor games er worden gespeeld: Je kan van mij alles meenemen. Het thema is wel Star Trek, dus ik denk dat we best wel wat games daarop aan zullen passen. Suggesties: ST Starfleet Command 2/3, ST Elite Force 1/2, ST Bridge Commander, ST Armada 1/2, eventueel Freelancer.
Een gewone Counterstrike of BF1942 server opzetten mag natuurlijk altijd.
Waar kan ik er meer over vinden?
http://www.section31lan.tk
Voor de mensen die zin hebben om forumtopics door te zeven:
Federation.nl, alleen-lezen omdat het forum gemoved is
Startrek.nl
GameParty.net
Daar is dit topic voor
Stoney3K als initiatiefnemer.
Hopelijk meer, check back later!
We zoeken nog altijd mensen voor het een en ander, waaronder het meehelpen met de algehele organisatie. Interesse? Stuur me een mailtje of een PM op een van bovenstaande forums. GoT ondersteunt namelijk geen PM's
Edit: Toestemming van White Dust
[ Voor 3% gewijzigd door Stoney3K op 04-03-2004 21:55 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud