Lo GoT,
Ik zal wel verschrikkelijk dom zijn en ik ben ook super noob als het gaat om ASP en DBs maar ik zit met deze hele makkelijke pagina .
let op is geen PHP alleen voor de highlights
ASP
en als ik deze uitvoor dan krijg ik dus de melding
Soort fout:
ADODB.Field (0x800A0BCD)
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/collectie/cd_dvd.asp, line 23
Maar ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit wie zou mij kunnen helpen.
Ik zal wel verschrikkelijk dom zijn en ik ben ook super noob als het gaat om ASP en DBs maar ik zit met deze hele makkelijke pagina .
let op is geen PHP alleen voor de highlights
ASP
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <% set connection=Server.CreateObject("ADODB.Connection") connection.Provider="Microsoft.jet.oledb.4.0" connection.Open "d:/mp3/albums/CD_DVD.mdb" set rSet=Server.CreateObject("ADODB.Recordset") rs.Open "SELECT * FROM tblCD_Collectie", connection for each cd in rSet.fields Response.Write(cd.name) Response.Write(" = ") Response.Write(cd.value) next %> |
en als ik deze uitvoor dan krijg ik dus de melding
Soort fout:
ADODB.Field (0x800A0BCD)
Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.
/collectie/cd_dvd.asp, line 23
Maar ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit wie zou mij kunnen helpen.