V6800 kan overweg met multi monitor

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Kep het hier nergens kunnen vinden, dus gewoon zelf maar geprobeerd. En ik wil effe melden dat het werkt. Wat het andere kaartje is weet ik niet meer uit mijn hoofd, was een geval van trident, iets met V77 nogwattes.

Dit topic is niet bedoeld als spam, maar als hulp voor iemand anders die het ook eens wil proberen. Ik heb bij ASUS, in winkels en in mijn handleiding nergens kunnen vinden of het kon of niet, dus plak ik het effe hier.

ps: Twee monitoren roelt zwaaaaaahahahahahr O+

ieeeepppppp :P

• Daylights
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Klopt, bij mij werkt het ook met m'n v6800 deluxe DDR. Ik had dit eerst samen met een S3 Trio V64+ en nu met een Voodoo 3 3000. Werkt perfekt onder zowel win 2k als win 98SE!:)

• VROEM!
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Mijn tweede plankje is een Jaton V77 TV.

Hoe vaag kun je zijn??? Het ding heeft een trident chipset, ik geloof de 9750, maar dat weet ik niet meer uit mijn blote hoofdje.

Er zit ook TV-out op. Niet dat ik er ooit wat mee doe, ik had liever zonder gehad, scheelt weer piekos, maar je kunt niet alles hebben als je een oud kaartje zoekt.

Hij geeft wel ultrascherp beeld, valt me hard mee, ook van die oude philips 14C 14" monitor. Het beeld is scherper dan dat van mijn V6800.

ieeeepppppp :P

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Daylights, van welke kaart boot jij als je onder windows 2000 werkt, die voodoo of die geforce, ik zoek namelijk nog een geschikt pci kaartje die als slave werkt onder win2k EN onder w98

Prepare for unforeseen consequences