Toon posts:

Website met foto database

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een website maken waar ik een database met foto's e.d. op beschikbaar zet, echter ben ik niet echt heel erg bekend met het maken van websites, heb wel eens wat gedaan met Dreamweaver maar het kostte me erg veel tijd om iets voor elkaar te krijgen hiermee.

Heeft iemand een suggestie hoe ik redelijk vlot een website kan opzetten en dan wil ik graag een database koppeling maken voor een guestbook, forum, adressenboek en foto database.

Heb zelf een server draaien, dus kan alles installeren wat er nodig is.

Heeft iemand een suggestie wat voor software ik het beste kan gebruiken om wat op te zetten ?

alvast bedankt

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:50
Dit is dus typisch een voorbeeld van iets wat je zelf moet uitzoeken....

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:19

Creesch

bla bla!

www.hotscripts.com kan je een hoop kant en klare fotoalbum scripts vinden :)

asp php etc kies maar :)

Verwijderd

databases horen bij de buren :). Hier doen we alleen aan client-sided :). Je hebt er overigens geen database voor nodig, ik heb er zelf eentje gemaakt in javascript 8) ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 21:14 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Apache, PHP en MySQL?

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 04-03-2004 21:11 ]

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Als Dreamweaver al teveel moeite is dan is het misschien tijd voor een andere hobby.

Met Dreamweaver maak je dit soort dingen nl snel en eenvoudig. Daarnaast is Hottscript.com een goede tip zoals craze_ al zij.

Conclusie: Je zult er gewoon meer tijd in moeten steken dan dat je nu doet/nu wilt doen.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, op GoT verwachten we van onze gebruikers dat ze aankomen met een klein stukje code waar ze een fout hebben, niet de vraag 'goh, ik he een website nodig, ennuh, hoe doe ik dat'.
Verder zijn er genoeg systemen te vinden van waaruit je zelf kunt gaan uitbreiden. Een voorbeeld van zo'n site met allemaal klein scriptjes is hotscripts.com
Dus dit topic gaat op slot.
Mag ik de rest van de heren er even aan herrineren dat het niet de bedoeling is om in 'slechte topics' ook zelf maar los te gaan m.b.t. de replies ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.