De laatste weken begin ik een tendens te zien, die van het Wetenschap & levensbeschouwing meubel, mensen die als het ware constant onderuit gezakt in een stoel hangen en zich iets te thuis voelen in W&L, steeds minder moeite doen voor een post en steeds meer oneliners plaatsen. Nou ben ik zelf bijlange na niet een voorbeeldige W&L poster, maar toch weet ik mij op de meeste momenten op de achtergrond te houden, voel ik mij niet geroepen om in elke topic iets 'ondoordachts' te plaatsen.
Echter waar ik eerst, vanwege het hoge intellect en diepgang, met een bijna verering de posts las in W&L, voel ik nou steeds vaker walging. Steeds vaker staan er posts waar mensen hun persoonlijk gelijk willen behalen, anderen proberen te overtuigen of doodgewoon ondoordachte domme posts plaatsen.
Misschien is dit over een paar weken weer anders, misschien ligt het aan mij en is W&L niks veranderd. Maar misschien is het ook wel nodig om dit aan te duiden.
Echter waar ik eerst, vanwege het hoge intellect en diepgang, met een bijna verering de posts las in W&L, voel ik nou steeds vaker walging. Steeds vaker staan er posts waar mensen hun persoonlijk gelijk willen behalen, anderen proberen te overtuigen of doodgewoon ondoordachte domme posts plaatsen.
Misschien is dit over een paar weken weer anders, misschien ligt het aan mij en is W&L niks veranderd. Maar misschien is het ook wel nodig om dit aan te duiden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 23:25 ]