[WC ]Tha_Mafkees en zijn WC blokjes

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Is Tha mafkees nog op deze boards want ik zie zijn laatste post ergens in 2003 ofzo staan. Ik heb veel gelezen over zijn blokjes dat ze zo goed als even goed koelen als Maze3 blokjes(omdat het in principe een beetje clones zin ;p )
Maar ik ben aan het twijfelen tussen WC of AC(air cooled)
Als je zijn prijzen beziet zou je zeggen dat ze erg goedkoop en goed zijn dus een subliem moment om al blokjes(CPU,Northbridge) te kopen

Is tha mafkees nog on? en zou ik misschien nog zulke 2 blokjes kunnen bestellen?

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Z'n laatste bezoek op GoT is volgens z'n profiel 1-8-2003, dus ik geef je weinig kans dat je 'm hier tegen komt. Maar z'n emailadres staat er nog wel, dus die kan je altijd proberen: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/45303/DBDBDB/000000

En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit soort dingen via GoT gaat doen, als iedereen dat zou doen zou het nogal snel een zooitje worden :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 04-03-2004 20:34 ]

The devil is in the details.

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Ja inderdaad maar als hij hier nog was dan kon ik eneens vragen of hij nog zulke dingen had en ik wist niet hoe'k zijn e-mail adres moest vinden. hopelijk heeft die er nog :)

Als hij er nu was dan bate de hel community erbij als hij dan misschien een 3de of 4 de zulke actie deed

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Verwijderd

Je zou aan Jupiler kunnen vragen want die is bevriend met Tha Mafkees :) . Ik gebruik zelf ook een clone maze 3 en idd ze koelen erg goed.

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb hem laatst ook nog gemailt voor een VGA blokje. En heb als antwoord gehad dat hij druk bezig is zijn eigen bedrijfje op te richten. Op www.frigus.nl kan de je met hem in contact komen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:17
Ik zou zeggen mail de beste man :) Het forum is hier geen contactadvertentie board, dus :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.