The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Z'n laatste bezoek op GoT is volgens z'n profiel 1-8-2003, dus ik geef je weinig kans dat je 'm hier tegen komt. Maar z'n emailadres staat er nog wel, dus die kan je altijd proberen: 
En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit soort dingen via GoT gaat doen, als iedereen dat zou doen zou het nogal snel een zooitje worden
En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit soort dingen via GoT gaat doen, als iedereen dat zou doen zou het nogal snel een zooitje worden
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 04-03-2004 20:34 ]
The devil is in the details.
Ja inderdaad maar als hij hier nog was dan kon ik eneens vragen of hij nog zulke dingen had en ik wist niet hoe'k zijn e-mail adres moest vinden. hopelijk heeft die er nog 
Als hij er nu was dan bate de hel community erbij als hij dan misschien een 3de of 4 de zulke actie deed
Als hij er nu was dan bate de hel community erbij als hij dan misschien een 3de of 4 de zulke actie deed
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
Je zou aan Jupiler kunnen vragen want die is bevriend met Tha Mafkees
. Ik gebruik zelf ook een clone maze 3 en idd ze koelen erg goed.
Ik heb hem laatst ook nog gemailt voor een VGA blokje. En heb als antwoord gehad dat hij druk bezig is zijn eigen bedrijfje op te richten. Op www.frigus.nl kan de je met hem in contact komen.
Ik zou zeggen mail de beste man
Het forum is hier geen contactadvertentie board, dus
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()