Ik heb zojuist een Koolance Liquid Cooling PC2-601 Kast binnen, compleet met alle accesoires zoals GPU/CPU/Hard Disk/NB cooler, nu vraag ik mij het volgende af; het reservoir zit (als de kast ligt met bodem naar je buik) rechtsonder, daar komen 2 slangen uit.
Nu is mijn vraag welke er nou op de CPU cooler komt om de kring te beginnen, het is mij niet duidelijk, en of het uberhaupt wel uitmaakt.
Ik zie namelijk dat de rechterslang als eerste langs de radiator gaat en dan pas naar de CPU kan, dit zou betekenen dat het dus een kleine vertraging oplevert als ik de pc start.
Heeft iemand hier duidelijkheid over voor me?
Ik heb al aardig wat reviews gelezen en ook het boekje nagepluist maar kan hier niets over vinden.
Bvd.
Nu is mijn vraag welke er nou op de CPU cooler komt om de kring te beginnen, het is mij niet duidelijk, en of het uberhaupt wel uitmaakt.
Ik zie namelijk dat de rechterslang als eerste langs de radiator gaat en dan pas naar de CPU kan, dit zou betekenen dat het dus een kleine vertraging oplevert als ik de pc start.
Heeft iemand hier duidelijkheid over voor me?
Ik heb al aardig wat reviews gelezen en ook het boekje nagepluist maar kan hier niets over vinden.
Bvd.
[ Voor 4% gewijzigd door GeeMoney op 04-03-2004 20:49 ]