Toon posts:

windows sluit rundll32 niet af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds kort windowsxp , maar sinds 3 dagen geleden sluit windows mijn computer niet meer goed af.
als ik op uitschakelen druk staat er dat ie rundll32 nog moet afsluiten en dan zie je zo'n tijdbalkje lopen van links naar rechts, maar als die helemaal vol is is het nog niet gelukt.
daarna moet je zelf nog op beeindigen drukken en dan sluit hij windows pas af, het is zeer irritant, weet iemand hier een oplossing voor?

tevens heb ik nog steeds de opstartpagina:
http://searchcentral.cc/index.php?v=4&aff=2089

ook met ad aware, spybot en spyhunter is dit niet verholpen, kword er gek van,hij blijft maar komen, helpme!!!

ps ik heb naar oplossingen gezocht, voordat er weer gelijk weer iemand op me dak zit met, je had ook ff rond kennen kijken op dit forum, kheb nix gevonden

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je al de spyware howto in de SA faq bekeken? Daar wordt ook iets uitgelegd over het programma HijackThis, waar je dit ook wel mee wegkrijgt. CWShredder zal waarschijnlijk ook wel helpen :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verder kan Norton Antivirus dit ook veroorzaken, maar daz andere kwestie...

Ik denk dat je het beste kan kijken ZOals Mike Jarod zegt, naar Spyware... of adware, of Virussen (heb je wel een virusscanner)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:21

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*