Hallo,
Ik probeer op de pc van een vriendin van mij Windows XP te installeren
alleen mijn toetsenbord werkt hier niet bij.
Als ik laat maar zeggen door het stuk heen ben waar de setup alles naar de hdd kopieerd dan start windows en dan moet je op enter drukken om verder te gaan.
Dit werkt echter niet. als windows start kan ik mijn lampje van numlock ook niet meer aan en uit zetten.
Het gaat hier om een PS2 toetensenbord en geen USB
Ik heb GoT al doorgenomen maar ik kan alleen halve topic's vinden die nooit volledig met een antwoord beantwoord zijn.
Nog wat spec's
Pentium III 450 Mhz - 256 MB SD
Wat voor type bord erin zit weet ik zo nog niet het is in iedergeval een Intel chipset.
Ik heb de pc nu al helemaal los liggen met alleen hdd vga cd-speler en vga.
want ik dacht eerst dat er misschien een conflict was maar dat is volgens mij niet zo.
Ik probeer op de pc van een vriendin van mij Windows XP te installeren
alleen mijn toetsenbord werkt hier niet bij.
Als ik laat maar zeggen door het stuk heen ben waar de setup alles naar de hdd kopieerd dan start windows en dan moet je op enter drukken om verder te gaan.
Dit werkt echter niet. als windows start kan ik mijn lampje van numlock ook niet meer aan en uit zetten.
Het gaat hier om een PS2 toetensenbord en geen USB
Ik heb GoT al doorgenomen maar ik kan alleen halve topic's vinden die nooit volledig met een antwoord beantwoord zijn.
Nog wat spec's
Pentium III 450 Mhz - 256 MB SD
Wat voor type bord erin zit weet ik zo nog niet het is in iedergeval een Intel chipset.
Ik heb de pc nu al helemaal los liggen met alleen hdd vga cd-speler en vga.
want ik dacht eerst dat er misschien een conflict was maar dat is volgens mij niet zo.