Toon posts:

IE opslag folder wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid de opslag folder van pictures te wijzigen, bij mij wilt ie alle foto's opslaan in C/MY Documents/My pictures. Ik weet wel dat je de standaard download folder (van bestanden) kan wijzigen met IETweak2.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk eens in HKCU\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Explorer\User Shell Folders. Daar staan alle folders die je kan wijzigen. Ook My Pictures.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
O ja thanks, ik zie het al, als ik dat dus verander wat gebeurd er eigenlijk dan? Wordt die hele map verplaatst naar m'n D schijf (wat de bedoeling is) of moet ik het handmatig doen?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 16:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het niet mogelijk om de standaard folder waarin IE afbeeldingen opslaat gewoon te veranderen zonder de My Pictures map te verplaatsen. Kan ik bv niet gewoon IE standaard bestanden laten opslaan op de D schijf bijv.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ja, dan moet je de CACHE folder redirecten. Staat in dezelfde key als ik hierboven reeds noemde.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.