hoe zet je een ntfs bestandssysteem om naar een fat32 bestandssysteem zonder dat de bestanden verwijderd worden
Nou ja, het gaat wel, partition magic kan het 
Maar het werkt, en dat is het ook, daarna is je bestandsysteem niet meer in heel erg goede staat, ik zou het alleen maar gebruiken om er iets noodzakelijks vanaf te halen ofzo, en daarna een verse install
Maar het werkt, en dat is het ook, daarna is je bestandsysteem niet meer in heel erg goede staat, ik zou het alleen maar gebruiken om er iets noodzakelijks vanaf te halen ofzo, en daarna een verse install
Zie microsoft.com en google, kan niet dus.
Nouja, zie topic hierboven.
Nouja, zie topic hierboven.
[ Voor 61% gewijzigd door nzyme op 04-03-2004 18:36 ]
| Hardcore - Terror |
met partition Magic
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Verwijderd
bestanden deraf
converteren
formatteren (properste)
en terugzetten....
PM is tricky denk ik...
als er iets fout gaat heb je niets meer...
converteren
formatteren (properste)
en terugzetten....
PM is tricky denk ik...
Dat wordt toch duidelijk gezegd? Het kan niet; maar misschien kan het met Partition MagicVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 18:36:
hoe zet je het in ieder geval dan om
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
heb het zelf ook al meerdere malen gedaan, gaat perfect, en anders heb je altijd je backups nogVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 18:37:
PM is tricky denk ik...
Ik zou de nieuwste maar proberen, het kan vanaf versie 7 geloof ik.
^ Wat hij zegt.
Meestal lukt het converteren van FAT32 naar NTFS niet geheel vlekkenloos. maar de meeste kans op een succes heb je bij Partition Magic 8.0
[ Voor 3% gewijzigd door sunturion op 04-03-2004 18:41 ]
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Waarom zou je eigenlijk naar fat 32 terugwillen
De enigste reden die ik mij hierbij kan voorstellen is een dualboot met win 98 of linux
maar dan kan je beter je disk partitioneren met PM, en de nieuwe partitie (die uiteraard eerst staat natuurlijk) formateren in fat.......
Religion is Opium for the Masses
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()