TV Hercules AIW 9800SE sneeuw, channel surf werkt wel

Pagina: 1
Acties:

• itsRay
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08 17:31
Ik heb een heel raar probleem met mijn Hercules Radeon 9800SE AIW.

Ik heb de 'thorough search' gedaan van kanalen er er worden er een stuk of 25 gevonden. Prima dacht ik, dat werkt lekker snel. Alleen is nu het vreemde, ik krijg sneeuw zodra het TV scherm verschijnt. Skip ik nu naar het volgende kanaal zie ik voor een paar milli-seconden het beeld en floep, weer sneeuw.

Je hebt in MultimediaCenter 8.9 ook een channel Surf optie en daar zie ik gewoon beeld van alle kanalen. Zodra ik er dan weer 1 selecteer, weer sneeuw.

Moet er bij vertellen, ik heb de softmod gebruikt welke perfect werkt (geen checker effect etc) maar ik vraag me af of dit van invloed kan zijn, hoewel ik denk dat het andere functionaliteit betreft, maar goed.

Iemand dit probleem ook gehad?

Verwijderd

Hallo,

Denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Zet het land niet op Nederland, maar zet hem is op Nordfolk Island.

Veel succes.

Deze oplossing is volgens mij ook gewoon in de search te vinden ;)

• itsRay
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08 17:31
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:24:
Deze oplossing is volgens mij ook gewoon in de search te vinden ;)
Damn, je hebt gelijk, het werkt. Sorry to bother! Dankje man!

Verwijderd

Dit is een bekend probleem wat veroorzaakt wordt door DirectX 9.0b. Inderdaad werken andere landen met een ander beeldsysteem wel.

• Zeilkonijn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Heej Cool !! ;) ;)
Ik heb nét zo'n kaartje gekocht en ben al 3 dagen bezig met installeren, de-installeren etc. Wou 'm al terug sturen. :( (Dacht kapot)... 8)7
Pfffff Ga het straks meteen thuis proberen !!!
BEDANKT !!
:)

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-08 17:11

Zhadum

Folding & Einstein@home

Zeilkonijn schreef op 05 maart 2004 @ 10:17:
Heej Cool !! ;) ;)
Ik heb nét zo'n kaartje gekocht en ben al 3 dagen bezig met installeren, de-installeren etc. Wou 'm al terug sturen. :( (Dacht kapot)... 8)7
Pfffff Ga het straks meteen thuis proberen !!!
BEDANKT !!
:)
precies wat ik zocht...al paar dagen bezig met opnieuw alles instaleren, gelukkig werkt die oplossing perfect :)

Verwijderd

Graag gedaan :)
Pagina: 1