laatst gaf mijn pc bij het opstarten een keyboard error. na f1 te drukken (dit kon dus wel) kwam ik wel gewoon in windows (xp prof). Het gebeurde maar af en toe dus ik had er niet echt veel aandacht aan geschonken totdat gisteren mijn muis het ook niet meer deed. Ik kwam met opstarten nog zover als het inlogscherm maar toen bewoog mn cursor nog heel even maar kapte er toen compleet mee.
Als ik nu met de windows cd er in boot vanaf de cd-rom speler kom ik in het scherm waar ik kan kiezen: repair, opnieuw installeren of afbreken. Daar heb ik net repait gekozen. dat ging nog wel maar daarna kapte mijn toetsenboard er weer mee.
Ik heb dus nu een beetje een probleem aangezien ik windows niet meer inkom. Ik heb al andere toetsenboarden en muizen geprobeerd (ps2 en usb) maar die werkten ook niet.
Is mijn mobo nu naar de kloten of is er iets anders gesneuveld? Ik heb de configuratie al bijna een jaar dus er is niet net iets bijgekomen wat een conflikt kan opleveren.
Tis een p3 550Mhz dus niet de nieuwste meer. Maar hij deed het altijd prima.
weet iemand waar ik het probleem moet zoeken?
Als ik nu met de windows cd er in boot vanaf de cd-rom speler kom ik in het scherm waar ik kan kiezen: repair, opnieuw installeren of afbreken. Daar heb ik net repait gekozen. dat ging nog wel maar daarna kapte mijn toetsenboard er weer mee.
Ik heb dus nu een beetje een probleem aangezien ik windows niet meer inkom. Ik heb al andere toetsenboarden en muizen geprobeerd (ps2 en usb) maar die werkten ook niet.
Is mijn mobo nu naar de kloten of is er iets anders gesneuveld? Ik heb de configuratie al bijna een jaar dus er is niet net iets bijgekomen wat een conflikt kan opleveren.
Tis een p3 550Mhz dus niet de nieuwste meer. Maar hij deed het altijd prima.
weet iemand waar ik het probleem moet zoeken?