In hoeverre is het toegestaan om the GoTten via scripts?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Laat ik de titel eventjes wat verduidelijken.

In hoeverre is het toegestaan om bijvoorbeeld je postcount, laatste topic, en meer GoT-gegevens van jezelf door een scriptje om de x minuten te laten aanpassen in je signature?

Gelden hier ook de regels die gelden voor RSS-feeds? Of mag je sowieso GoT niet 'bezoeken' door middel van scripts.

Mag je bijvoorbeeld ook je postcount in je avatar laten zien? Trekt dat niet teveel load van de server?

De avatar wordt natuurlijk vaker opgevraagd dan dat de signature veranderd hoeft te worden.

Veel vragen, die waarschijnlijk makkelijk beanwoord kunnen worden.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Inderdaad: het makkelijke antwoord is "niet doen". Waarom zou je de server onnodig zoveel belasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik weet wel dat er ooit een paar mensen zijn geweest met dynamische ondertitel en signature en dat een crewlid toen zeer duidelijk gezegd had dat het niet verspreid mocht worden.

Dit was een tijd terug, dus ontleen hier geen rechten aan, bovendien ben ik een zwartje. :)

Maak anders een dynamisch icon, kan je dit ook allemaal, behalve een link naar je laatste topic.

[ Voor 16% gewijzigd door Voutloos op 04-03-2004 16:29 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:49

Stoffel

Engineering the impossible

Ik heb het gehad, zoals veel mensen wel zullen weten, maar ben er op een gegeven moment maar mee gestopt omdat er te vaak gedoe mee was. Getuige mijn 2 PM's daarover ;)

Het werd toen wel een soort van toegestaan, maar blij zijn ze er niet mee :)

Ik heb het toen ook eigenlijk alleen maar gedaan om te kijken of het me zou lukken, en dat was zo. Was trouwens een interactieve poll die er zo uit zag:

Globalisatie is een bedreiging voor de wereldvrede?
[..........41.8%..........] [url=bladiebla/ja.php]Ja[/url]
[...............58.2%..............] [url=bladiebla/nee.php]Nee[/url]

[ Voor 43% gewijzigd door Stoffel op 04-03-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit zelf ook gehad, en als ik het me goed herinner met Kees gemailed ivm de server load. Hij zei toendertijd dat een teller aan je icon voordat ie update wel aardig is. Dus niet elke refresh die je icon meemaakt, maar bijvoorbeeld een keer in de 100 of 50 views een profiel update. Of 3/4 keer per dag. Het voordeel van de eerste is dat als je minder actief wordt de belasting op de server ook minder wordt.
Daarnaast mag je de scripts die je geschreven hebt NIET met andere mensen delen, gewoon lekker voor jezelf houden dus.
offtopic:
En als laatste:
Gebruikte jullie Snoopy? :) Voor React had ik alles zelf in elkaar gezet geloof ik, en toen React werdt ingevoerd heb ik nog even met Snoopy gespeelt maar kwam er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

chem

Reist de wereld rond

eens in het half uur zal je, denk ik, echt niks over horen.

Vaker wordt weer een hoeveel-is-teveel geval, en ik denk dat ACM of kees daar niet eens over willen gaan disussieren...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Bedankt chem. 'k Denk ook niet dat we in discussie zouden moeten gaan in dit geval met ACM en/of Kees. In mijn ogen hebben zij het gewoon voor het zeggen op dit soort punten. Eens in het half uur kan ik ook wel mee leven hoor :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1