Toon posts:

Online betaling afhandelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een (Gratis) online systeem hebben waar ik wat html code in me pagina voeg en vervolgens :

1) Klant vult gegevens in
2) Klant kan kiezen uit overboeking, automatisch incasso, credit card

Bibit schijnt zoiets te hebben, wie hebben een site en wie kunnen me helpen met wat mogelijkheden c.q. links? alvast bedankt !

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 10:23
Als je een compleet systeem hiervoor wilt hebben is gewoon "wat html code" natuurlijk niet genoeg, als je een compleet betaal systeem wilt hebben, dan moet je of zelf met een script/programeer taal aan de slag, of je zoekt naar een leuk scriptje op internet.

Optie 2 is: je zoekt een bedrijfje die de betalingen voor je regelt, en je bent van de hele zooi af!

..:: ::..

Verwijderd

Topicstarter
douwe_jan schreef op 04 maart 2004 @ 16:23:
Als je een compleet systeem hiervoor wilt hebben is gewoon "wat html code" natuurlijk niet genoeg, als je een compleet betaal systeem wilt hebben, dan moet je of zelf met een script/programeer taal aan de slag, of je zoekt naar een leuk scriptje op internet.

Optie 2 is: je zoekt een bedrijfje die de betalingen voor je regelt, en je bent van de hele zooi af!
Zoek eigelijk optie 2.. ik zou niet weten hoe ik zelf een creditcard betaling moest afhandelen .. jij wel? (kan volges mij ook nie. en is zowiezso teveel werk :))

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 13:28
we hebben hier ooit een stagiair gehad welke onderzoek gedaan heeft hierna.

Samengevat: http://www.mijnwinkel.nl

Werkt erg prettig.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Wat jij wil is aardig ingewikkeld om te creeeren! je hebt in ieder geval PHP of ASP nodig om een beveiligde(!) verbinding tot stand te brengen met het bedrijf dat de credit-card afhandeling regelt.

Ik heb ooit zoiets geregeld met bibit, maar houdt er wel rekening mee dat bibit zo'n 200 eu per maand kost!

mocht je een voorbeeld willen zien (mijn creatie): http://www.race-planet.com

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 10:23
Het hangt ook een beetje ervan af om welke bedragen het gaan, als het om kleine bedragen gaan is mischien ook de walliecard wel handig. Anders is het gewoon een kwestie van een goede parter zoeken via google :-)

..:: ::..

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Je zult nooit een bedrijf vinden dat gratis creditcard verificaties voor je gaat doen hoor :) Of dat gratis acceptgiro's voor je gaat versturen, etc..

Het GRATIS kun je dus wel schudden. Wil je er niet voor betalen, laat de mensen dan gewoon die gegeven via een emailformuliertje versturen. Niet echt veilig, zeker niet voor creditcard gegevens, maar wel gratis.. al het andere kost GELD...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je zegt het zelf al, je wilt een bedrijf wat het voor je doet, en een bedrijf kost geld.
'nuff said.

Toch wil ik er nog even iets aan toevoegen: wil je dit vast en zeker hebben, en pakt het inschakelen van een bedrijf erg duur uit, doe het dan toch.
Zelf met code gaan fröbelen en na versie 0.923974 erachter komen dat er nog steeds betalingen naar verkeerde rekeningen gaan, de gegevens niet helemaal secuur verzonden worden enzo, dan kost dat niet alleen tijd, geld en moeite, maar het schaadt ook je reputatie bij de klanten. Mensen vertrouwen meer op een bekende naam dan op een naamloos systeem wat jou dan wel geld uitspaart, maar je klanten kost die het niet aandurven voor zo'n onbekend systeem hun digitale knip los te trekken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36
O ja dat tripledeal kost geld O-)

Zonder dollen: hebben wij uitermate goede ervaringen mee, en als je kijkt voor welke websites zij de betalingen afhandelen lijkt me dat terecht een te vertrouwen organisatie.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Iemand ervaring met TWYP?

Ik vind al die betaal services aardig duur voor kleine bedrijven met een webwinkel voor erbij.
Vooral de abonnementen en entree kosten liggen vrij hoog, de kosten per transactie vind ik wel mee vallen.

Zijn er goedkopere alternatieven, qua entree kosten en abonnement?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 16:32:
Wat jij wil is aardig ingewikkeld om te creeeren! je hebt in ieder geval PHP of ASP nodig om een beveiligde(!) verbinding tot stand te brengen met het bedrijf dat de credit-card afhandeling regelt.

Ik heb ooit zoiets geregeld met bibit, maar houdt er wel rekening mee dat bibit zo'n 200 eu per maand kost!

mocht je een voorbeeld willen zien (mijn creatie): http://www.race-planet.com
Ik heb even een test order gedaan (zonder te betalen dus je zult hem waarschijnlijk niet ontvangen) en krijg dan zon menu te zien... heb je dat zelf ontworpen? het lijkt namelijk erg ope en scherm dat ik eerder heb gezien.. wellicht is dat tripledeal wat je daar hebt??

hoveel ben jij kwijt aan kosten voor het opzetten van die betaling? Want dat is namelijk PRECIES wat ik wil! Dat het wat kost per transactie is niet erg, als de prijs maar niet te hoog is van de setup kosten.

Ik zie net dat je pagian staat op de server van bibit.. kan je me wat meer informatie daarover geven? bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 18:40 ]

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

willem169: mijnWinkel maakt ook gebruik van Triple Deal. :)

[ Voor 35% gewijzigd door bRight op 04-03-2004 22:08 ]

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
willem169 schreef op 04 maart 2004 @ 17:32:
O ja dat tripledeal kost geld O-)

Zonder dollen: hebben wij uitermate goede ervaringen mee, en als je kijkt voor welke websites zij de betalingen afhandelen lijkt me dat terecht een te vertrouwen organisatie.
Triple Deal is idd een hele goed (zo niet de beste), heb het afgelopen half jaar redelijk wat onderzoek gedaan naar betaalsystemen en triple deal komt er erg goed uit! Ze zijn alleen niet goedkoop.

Een systeem wat ik vandaag toevallig tegenkwam is www.ongone.nl, had er nog nooit van gehoord, ziet er aardig uit en de instapkosten zijn een stuk lager als die van TD (ongeveer 12,5%).

Enkele goedkope alternatieven zijn uiteraard way2pay en paypal, jou klanten moeten echter wel wat extra handelingen hebben gedaan voordat ze via die diensten kunnen betalen.

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Wij hebben als ontwikkelaar ook erg goede ervaringen met TripleDeal. Ideaal voor de europese markt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 18:39:
[...]

Ik heb even een test order gedaan (zonder te betalen dus je zult hem waarschijnlijk niet ontvangen) en krijg dan zon menu te zien... heb je dat zelf ontworpen? het lijkt namelijk erg ope en scherm dat ik eerder heb gezien.. wellicht is dat tripledeal wat je daar hebt??

hoveel ben jij kwijt aan kosten voor het opzetten van die betaling? Want dat is namelijk PRECIES wat ik wil! Dat het wat kost per transactie is niet erg, als de prijs maar niet te hoog is van de setup kosten.

Ik zie net dat je pagian staat op de server van bibit.. kan je me wat meer informatie daarover geven? bedankt!
even een ding vooraf: ik heb alleen de website gebouwd, race-planet.com is in handen van een bedrijf in Assen genaamd vadam merchandising.

Zij hebben een abbonement bij Bibit. zodra via een beveiligde informatie is doorgesluisd naar bibit kom je op de pagina van bibit terecht waar je kan kiezen hoe je wilt betalen. zodra dit is afgerond sluist bibit je weer terug naar race-planet, waarna je order in een order-db wordt geplaatst. Kijk eens op de website van bibit - zij kunnen je wel info sturen over het systeem (ik ga de broncode niet vrijgeven)

Mocht je nog meer info nodig hebben, dan hoor ik het wel
Pagina: 1