Toon posts:

CM 4 (data1.cab file corrupt)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb CM 4 gekopieerd en bij het installeren van de data van het spel krijg ik bij 13% de volgende foutmelding : ---> Error 1335. The cabinet file ´Data1.cab`required for this installation is corrupt and cannot be used.

Nou vraag ik me dus af of het aan het feit ligt dat het spel gekopieerd is (want dan zou ie dus al niet moeten opstarten), want ik heb al een no cd crack geinstalleerd of dat het een andere fout is.

Wie kan er antwoord op deze vraag geven. Bij voorbaat hartelijk dank

Verwijderd

Ik zou het spel gewoon in de winkel gaan kopen, zoals het hoort. Dan heb je dit soort problemen ook niet, en heb je meer kans geholpen te worden mocht je wel problemen hebben.

Uit de FAQ:
Hoe zit het nou met illegale spellen?

Omdat wij het onzin vinden om een topic te sluiten omdat het over een illegaal spel gaat, terwijl het spel 2 weken later in de winkel ligt, staan we zulke topics in beperkte mate toe. Tenzij het overduidelijk is dat het probleem ligt bij de illegale versie, denk hierbij aan cd errors, gebouwen die ontploffen of het niet kunnen patchen van je spel, zal je topic vanaf nu dus gewoon open blijven.
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif gebeurd.

Verwijderd

Inderdaad :)

Dit topic is gesloten.