Toon posts:

DVD .img files branden werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag waar ik nog niet een echt goed antwoord op heb gevonden.

Ik heb van iemand een .img file gahad van een film. Deze brand ik met dvddecrypter, maar dan kan ik de film niet afspelen in mijn dvd speler.
Als ik de .img file open met rar en de bestanden uitpak en dan probeer te branden werkt het ook niet.
Ik heb het met Nero, dvddecrypter, Deamontools en DVDShrink geprobeert, maar geen resultaat op de dvd speler, op de pc kan ik de film wel zien.

Iemand enig idee hoe ik het probleem kan oplossen? :?

thanx

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:34
Heb je helemaal geen beeld?

Kan het aan iets met een regiocode liggen? dus dat het .img file een andere regiocode heeft dan je dvd speler?

anders weet ik het ook niet. Heb geen ervaring met het branden van DVD's :)

Catch a smile out there!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dan alleen het intro en dan "hangt" de film en krijg ik de melding disk is dirty.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 19:55
Wel is een ander merk DVDr geprobeerd, of geen RW maar gewone R? en - en + ?
Veel DVD speler pikken niet alles...

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 08:11
Stomp Recordmax is imho echte de beste

Verwijderd

Topicstarter
Speedener schreef op 04 maart 2004 @ 15:11:
Stomp Recordmax is imho echte de beste
Waar kan je daarvan een trial downloaden? Kan je de dvd ook editen, subs e.d

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog andere ideen?

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Disk is dirty... Probeer eens een dvd lensreiniger setje te kopen en die een keer in je dvd speler te stoppen. Wellicht helpt dat.

Maaruh je .img files branden wel goed als je de film op je pc wel kunt zien. Wat je eventueel nog kunt proberen is om op een lagere snelheid te branden. Maar ik denk dat je het eerder in de richting van andere media, schoonmaken van de lens en dat soort zaken moet zoeken dan in het branden zelf.

Verwijderd

Topicstarter
UnderFlow schreef op 05 maart 2004 @ 16:40:
Disk is dirty... Probeer eens een dvd lensreiniger setje te kopen en die een keer in je dvd speler te stoppen. Wellicht helpt dat.

Maaruh je .img files branden wel goed als je de film op je pc wel kunt zien. Wat je eventueel nog kunt proberen is om op een lagere snelheid te branden. Maar ik denk dat je het eerder in de richting van andere media, schoonmaken van de lens en dat soort zaken moet zoeken dan in het branden zelf.
Mijn dvd speler is nog geen 1jaar oud , dus lens zal dan wel niet viues zijn denk ik.
Met een lagere snelheid branden zal ik eens proberen, meestal brand ik met 4 , 6 en heel soms met 8 speed.
Ik zal m eens op zijn laagste stand branden.
Pagina: 1