Toon posts:

[Webcam] software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, er zijn talloze topics over webcam's, maar die gaan (meestal) over het uploaden, dan wel gebruiken als beveiliging/bewegings-detectie.
Wat ik zoek is een programma, dat mij alleen het beeld geeft wat die webcam op dat moment "ziet". Ik hoef er verder niets mee te doen, ik wil alleen zien wat de cam ziet. (dus niet opslaan e.d.) Bijv. in een klein schermpje op mijn desktop..
Het liefst met de mogelijkheid om het te minimalizeren in mijn tray en iets wat niet al het geheugen opslokt..

Bestaat zo iets???

Bedankt..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:02:
Ik weet het, er zijn talloze topics over webcam's, maar die gaan (meestal) over het uploaden, dan wel gebruiken als beveiliging/bewegings-detectie.
Wat ik zoek is een programma, dat mij alleen het beeld geeft wat die webcam op dat moment "ziet". Ik hoef er verder niets mee te doen, ik wil alleen zien wat de cam ziet. (dus niet opslaan e.d.) Bijv. in een klein schermpje op mijn desktop..
Het liefst met de mogelijkheid om het te minimalizeren in mijn tray en iets wat niet al het geheugen opslokt..

Bestaat zo iets???

Bedankt..
Dat kan zeker. Welke webcam heb je?

Meestal zit bij de webcam zelf al een stukje software.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Welk OS heb je? Dit zit nl. standaard in Windows XP ingebakken...

Bloed, zweet & koffie

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb goede ervaringen met een programma dat Active Webcam heet, maar voor langere tijd gebruiken is niet gratis. Er is een 31 dagen durende trial beschikbaar.

Het heeft veel mogelijkheden, maar dat hoeft niet. Voordeel is dat dit geluid ook eventueel het geluid kan laten horen, als je webcam dit ondersteund.

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten te vermelden welke camera ik heb.. Het is een trust spacec@m 200. Er zit idd een programma bij, maar dat is net niet wat ik bedoel. Het laat idd een beeld zien van de cam, maar je kunt dit ook nog eens opnemen en exporteren naar een ander programma.. Verder is het een vrij groot programma (qua layout) en ik zou veel liever een klein schermpje in de hoek van mijn desktop willen hebben.. Op de trust site staan alleen drivers, met bovengenoemd progje...

Verwijderd

Topicstarter
Vilenin schreef op 04 maart 2004 @ 14:07:
Welk OS heb je? Dit zit nl. standaard in Windows XP ingebakken...
Ik heb XP... welk programma bedoel je dan??
Pagina: 1