upload verhoging via BBned, wanneer?

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Ik heb nou al geruime tijd ADSL wide open, maar die upload is nog niet echt verhoogt, die zou verhoogt worden tot 1 mbit. Heeft iemand nou eigenlijk een idee wanneer dat gaat gebeuren, want ik kan nergens geen informatie vinden en ik voel me eigenlijk een beetje genaait, want ik betaal nog het oude tarrief en krijg minder als de hedendaagse abbo's. Daarom wil ik het eigenlijk weten wanneer dat nou eigenlijk gebeurt. Dit zou dus in Februari gebeuren.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:24

m0nk

16-09-2003 15.15

nog even geduld, was gepland van 1 Februari tot 31 Maart, kan dus nog..

[ Voor 60% gewijzigd door m0nk op 04-03-2004 13:27 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Klopt ik heb hetzelfde probleem had namelijk een 1024/512 account en een week nadat ik het in huis had werd het verhoogt naar 2048/1024 terwijl een vriend van me het dus een week later aan had gevraagd en wel meteen met de 1024 upload aan de slag kon!, maar op de site van Demon staat vermeld dat de updates tot 31 maart duren! dus voorlopig is het nog maar wachten :'(

overigens is de 1024 upload niet haalbaar met je standaard modem! (Zyxel) die gaat bij mijn weten maar tot ongeveer 800

• QSYS
ondertussen al 26 maart en nog niks. Waarom wordt er nergens vermeld hoe wat en wanneer door Bbned? Is toch maar een kleinigheidje ..

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Heb je ze al gemaild hierover?? lijkt me stuk doeltreffender dan via t got forum:D

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

QSYS, ik weet niet precies welke ISP je hebt, maar Demon heeft in een mailing aangekondigt dat zij hun upgrade uitvoeren in de nacht van 30 op 31 maart.

39

• QSYS
Volgend op eerdere berichten willen wij het volgende mededelen: bbned heeft aangegeven dat het uitvoeren van de aangekondigde upgrades helaas niet, zoals gepland, eind december hebben kunnen plaatsvinden. Dit besluit is genomen op basis van zorgvuldige overwegingen. bbned werkt aan een vernieuwde versie van haar geautomatiseerde upgrade proces, waardoor grote aantallen upgrades kunnen worden verwerkt zonder langdurig verlies van de verbinding en met minimale uitval.

Bovendien heeft bbned na diepgaand onderzoek besloten dat de capaciteit op de verschillende apparatuur verder moest worden uitgebreid, zodat het toegenomen bandbreedtegebruik niet tot performanceproblemen zal leiden. Dit hield onder andere in dat meerdere klanten verplaatst zullen worden van de huidige apparatuur naar nieuwe apparatuur met meer capaciteit.

Zoals sommige klanten reeds hebben gemerkt is de nieuwe planning is dat de upgrades tussen nu en en 30 april 2004 zullen plaatsvinden. Dit proces is volledig automatisch en daardoor is er helaas geen exacte planning te geven over de upgrade datum per lijn.

Verder als dit verhaal kom ik helaas niet.
Dus maar weer ff wachten wat Bbed nu weer doet..:(

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:) ik heb geluk.
Mijn ADSL lijn is zojuist van 2mbit naar 8mbit gegaan :P

39

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
van 2 Mbit naar 8 Mbit? wow! hehehe 2 naar 4 wist ik wel maar zo een grote stap? :)
welke ISP is dat?

Verwijderd

(Bijna) elke bbned ISP? :X

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 21:03 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Postjuh schreef op 26 maart 2004 @ 21:02:
van 2 Mbit naar 8 Mbit? wow! hehehe 2 naar 4 wist ik wel maar zo een grote stap? :)
welke ISP is dat?
Demon :)

39

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:04

Wildfire

Joy to the world!

Homedisc schreef op 26 maart 2004 @ 13:35:
QSYS, ik weet niet precies welke ISP je hebt, maar Demon heeft in een mailing aangekondigt dat zij hun upgrade uitvoeren in de nacht van 30 op 31 maart.
Nee, verspreid over maart. Niet alles in één nacht.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• QSYS
Ik heb trouwens Speedxs
Pagina: 1