Bevestiging gaten van radeon 9800pro

Pagina: 1
Acties:

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag,

Weet iemand de pressiesie maten van de bevestiging gaten van een radeon 9800pro kaart? Ik zocht dat ook van de Socket 478 maar die heb ik al gevonden op google, maar deze maten kan ik niet zo vlug vinden, Et liefst alle gaten die op et kaartje zitten.

Hartelijk dank.

Blaad

Verwijderd

Ik denk dat je beter deze vraag kunt stellen in VB of DOC...
Laten we VB eens eerst proberen, move CME > VB.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 21:55
Waarom stel je de vraag? Ben je van plan om een andere koeler erop te zetten? Mocht dit toevallig een Zalman (heatpipe) zjin dan is de afstand bijna onbelangrijk. Je kunt de plaats van de schroefgaten van koelelementen namelijk zelf bepalen.

• SileX
  • Niet online
je hebt zelf die kaart - waarom meet je die niet ff ?

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Ik ga der zelf een waterkoeling voor maken, en natuurlijk kan ik et zelf opmeten Maar ik heb nu ook een ander zelf gemaakt ding derop (air) dus et meten dat gaat zwaar kut, Geen zin om et ff uit te leggen hoezo niet. Maar et gaat wel, alleen is en hele klus, ben er 2 uur mee bezig geweest om et derop te krijgen, dus daarom vraag ik et ff, want ik moet gewoon ff weten of et gaat lukken want heb geen zin om et deraf te halen als et niet gaat werken. :D zodoende :)

Blaad

• SileX
  • Niet online
zBEASTORz schreef op 04 maart 2004 @ 14:27:
Ik ga der zelf een waterkoeling voor maken, en natuurlijk kan ik et zelf opmeten Maar ik heb nu ook een ander zelf gemaakt ding derop (air) dus et meten dat gaat zwaar kut, Geen zin om et ff uit te leggen hoezo niet. Maar et gaat wel, alleen is en hele klus, ben er 2 uur mee bezig geweest om et derop te krijgen, dus daarom vraag ik et ff, want ik moet gewoon ff weten of et gaat lukken want heb geen zin om et deraf te halen als et niet gaat werken. :D zodoende :)
heb je dan de originele koeler dan nog liggen ?

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Ja die heb ik, Maar die zit alleen met de binnenste gaten vast en ik wil juist de buitenste gaten hebben, die zein et belangerijkste.

Blaad

Verwijderd

binnenste/buitenste gaten? Er zijn maar 2 bevestigingsgaten afaik. :?
http://www.gzeasy.com/Art...elsa-9800pro-256mb-07.jpg

Zoek eens een plaatje op en teken daarbij eens in welke maten je nu precies zoekt, want mij wordt het tot nu toe alleen onduidelijker, vooral ook omdat je blijkbaar niet de maatvoering kan aanhouden van de oude originele koeler (http://www.gruntville.com.../9800pro-hsf-back.jpg)...

Tenslotte hebben we het niet over een dualcore Ati Radeon 9800Pro MAXX...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 03:16 ]

Pagina: 1