[Nickchange] NielZju --> NielZ

Pagina: 1
Acties:

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-03 14:14
Toen ik mij heb aangemeld voor T.net was NielZ al bezet, en heb ik voor NielZju gekozen. Het blijk echter dat de "echte" nielz compleet inactief is; nog geen één reactie, punt of watdanook.
Zouden jullie mij een plezier willen doen...? :o :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

• Cardinal
  • Laatst online: 00:00
Ik heb mij ook aangemeld op de frontpage en ben daarop compleet inactief, misschien ooit een post gedaan, maar dat wil niet zeggen dat ik er nooit kom.

Kijk namelijk wel elke dag op de frontpage, maar heb geen behoefte om daar te posten, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn nick kwijt zou willen.

misschien geld hetzelfde voor Nielz

[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 04-03-2004 12:34 ]

• NielZ
Dat ben ik met je eens, het is ook een beetje 'lullig' om zomaar iemands nick te 'jatten'. Ik heb echter verschillende FAQ's doorgelezen, en net zoals op GoT (waar ik recent ook een nickchange gehad heb) geldt het 'opgestaan plaatsvergaan' principe. Je kunt op een bankje in het park wel een bordje neerzetten met 'hier zit ik', maar als die persoon daar een jaar niet zit en iemand anders wil daar erg graag gaan zitten, dan is het een beetje krom dat die tweede persoon niet kan gaan zitten.
We zullen kijken wat de mods voorstellen. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

cardinal808 schreef op 04 maart 2004 @ 12:34:
Kijk namelijk wel elke dag op de frontpage, maar heb geen behoefte om daar te posten, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn nick kwijt zou willen.
We kunnen zien hoevaak en wanneer een userid voor het laatst is gebruikt. Daarvoor hoef je niet te posten ;) De norm is op GoT: half jaar niet gebruikt, opstaan. Volgens mij geldt datzelfde ook voor de FP :)

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 04-03-2004 13:15 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eens kijken wat ik voor je kan betekenen :P.

Blijkbaar veel: ik heb het inactief account genickchanged en de oude naam aan het account van jou gegeven: http://www.tweakers.net/gallery/65897.

[ Voor 66% gewijzigd door Robin op 04-03-2004 13:24 ]

• NielZ
Mijn dank is groot! \o/ :) :>

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 22:59
Oeh ik wist niet eens dat een nickchange op de frontpage mogelijk was :)

Mag mijn naam (MisterT) verandert worden naar ^MRT net als op het forum? Zou ik erg liev vinden O+

Ik denk ik maak maar geen nieuw topic aan kan best hier :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 22:59
Pagina: 1