Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Verwijderen T-mobile logo

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of en hoe je het t-mobile logo kunt verwijderen onder op de gelockte zwarte versie van de SE t630?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Eraf krabben, overheen schilderen?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Zelf heb ik een T-610 en in dit topic werd gepraat over :
- afkrabben met je nagels
- gum
- mesje ( maar dan heel voorzichtig !! )
- suikerklontje

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

zwarte stift? Als het toestel dan ook zwart is.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11 08:30

vozzie

Zo beter?

Ik heb zelf de T610 van Vodafone en dat logo kreeg ik eraf met behulp van een suikerklontje.
Misschien dat dat ook voor de logo van T-mobile helpt.

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik het het al gedaan bij de zwarte t-mobile versie, het is gewoon een sticker met een dun plastic protectie laagje en daaronder de sticker. Je kunt het er gewoon afpulken zeg maar. Alleen als je hem eraf haalt zit er een raar(lelijk) rondje onder(wil je snappen wat ik bedoel dan moet je het zelf zien) dat is niet echt mooi. Je zou daar een egale zwarte sticker of tape op kunnen plakken.
Overigens het is bij de T630 Wit ook zo, dat witte vlakje onder aan is ook gewoon een stickertje.

Verwijderd

Oeh, *nostalgie* dit had ik ook bij mijn allereerste eigen telefoon, Panasonic GD52 of zo! Met Ben :Y)
Maar meestal gaan zulke stickers/plaksels eraf met je nagels, een muntje of een heel voorzichtig met een passernaald een hoekje omhoog doen :)

Verwijderd

Suikerklontje? Hoe dan? Gewoon er overheen wrijven?
Pagina: 1