Toon posts:

[XP] Geschiedenis van een bestand*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen: Ik heb een bestand op mijn computer staan, en ik wil graag weten van wanneer dit bestand is. Met andere woorden: Ik wil weten of het mogelijk is om te zien wanneer ik een bestand voor het eerst heb opgeslagen. Het is geen eigengemaakt bestand, dus met "date created" of "laatst gewijzigd" kom ik niet verder. Het is gedownload of zo, en ik wil graag weten wanneer.... Kunnen jullie me misschien helpen? Het is erg belangrijk voor me.

Met vriendelijke groeten,
zenyth23

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 12:21

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Het lijkt me handig om eerst even te vertellen welk formaat het bestand is (.doc, .gif, .txt of zo).

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn multimediabestanden, dus filmpjes of foto's.... Sorry!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Rechtermuisknop in Windows Explorer -> Properties (Eigenschappen)...

Welkom op GoT

[ Voor 71% gewijzigd door PcDealer op 04-03-2004 11:58 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens naar het bestand gekeken, en het is gemaakt en laatst gewijzigd in april 2002. Ik heb mijn computer echter in het najaar van 2002 gekocht, dus ik kom niet echt verder. Is er geen enkele manier om van dit powerpoint bestand te weten te komen wanneer het op mijn computer terecht is gekomen????? Ik heb het erg hard nodig.... De laatst geopend datum is natuurlijk steeds veranderd, omdat het regelmatig bekeken wordt...

Thnx.
Zenyth23

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - zie ook de Windows Operated Systems Policy :)
Pagina: 1