[mssql] Hosting

Pagina: 1
Acties:

• Tinuske
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-02 20:43
Voor een nieuwe webbased applicatie, welke is ontworpen in Visual Studio(asp.net), ben ik op zoek naar een hosting welke ook MSSQL aanbiedt.
Ik heb er een zestal ofzo gevonden, maar aangezien dit de eerste webbased applicatie in mssql voor mij wordt, zou ik graag wat adviezen van jullie horen. Waarmee moet ik op letten bij het kiezen van de juiste provider ? En tegen welke dingen zijn jullie opgelopen bij het online zetten van de applicatie ? Ik wil namelijk zo min mogelijk dingen over het hoofd zien.

Alvast bedankt!
Martijn

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Niets met P&W van doen, hop naar Internet & Telefonie. En lees de FAQ daar even want daar hebben ze heel veel hostinginfo in staan :)

Professionele website nodig?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Doe een specifieke search naar MSSQL op www.webhosters.nl

LinkedIn WoT Cash Converter

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 17:11

Qwerty-273

Meukposter

Ik zou vooral kijken hoeveel ruimte je krijgt voor je database, dat dit niet te strak is want een volle database is niet wenselijk. Wordt intern data verkeer mee geteld in je daatalimiet? draaien ze op de zelfde sever of zijn het apparte apparaten. Hoeveel rechten krijg je op de database wat mag je allemaal doen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Een aantal dingen die me zo te binnen schieten:

1) Backups, kun je daarzelf bij of moeten zij dat (tegen vergoeding) doen?
2) Kun je zelf DTS packages en Jobs aanmaken?
3) Kun je extended procs gebruiken?
4) Kun je met je eigen QA en Enterprise manager erbij?

dit kunnen belangrijke punten zijn

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Ik zit bij www.netmastering.nl en daar heb ik ook een mssql database. Werkt perfect!
Pagina: 1