[Delphi] Grafiek ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017
Ik ben bezig met een project en ga daarvoor een rapportgenerator schrijven om alle beschikbare getallen uit metingen te kunnen weergeven in grafieken.

Nu heb ik even gespeeld met het TChart component en ben ik opzoek naar mensen met ervaringen met TChart of andere componenten om grafieken mee te maken. Zo kan ik voor ik te ver ga met het proces nog van component wisselen indien er betere zijn.

Alvast bedankt,

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Misschien zijn er inderdaad betere, maar daarvoor zul je waarschijnlijk moeten betalen. Waarom wil je kijken of er betere componenten zijn dan de TChart? Als je daarmee kunt wat je ermee wil is het toch goed???

Verder lijkt dit wel een beetje op een component request... :X

My personal website

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Er is een Pro versie van TeeChart die meer kan, maar dit is 1 van de beste chart componenten voor Delphi die ook met alle rapport generatoren werkt.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017
Ik hoef geen ander componentn, maar wil gewoon ervaringen vna andere weten. Als pietje zegt dat component x voor hem de oplossing was, is het voor mij misschien de moeite waard daar naar te kijken, als jij zegt je kan alles met TChart ik heb .... al gemaakt... nou dan weet ik toch voldoende?

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

• mrClass
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-04-2025
Alles wat je met een grafiek wilt doen. Kun je met een Tchart doen. tis eenvoudig om een grafiekje te laten zien (En meerdere grafiekjes is 1 grid. Je kunt hem ook in 3d ronddraaien. Dus functies genoeg. Ik heb hem ook gebruikt om metingen van schaatstijden te verwerken. Werkt echt prima.