Toon posts:

Welke NIC voor load balancing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met de search heb ik al een heel wat informatie gevonden over load balancing. Maar me vraag is welke NIC's ondersteunen dit nou (merk en type). De toepassing zal zijn in een fileserver welke aangesloten is op een 10/100 switch.

Ik hoef geen informatie over trunking want dat ondersteunen mijn switches niet en aanschaf van zulke switches is niet te betalen. Ook geen info over NicExpress, weet dat het bestaat maar werkt simpel weg niet bij mij. Load wordt de ene keer niet gebalanced volgende keer veroorzaakt het een blue screen en de keer erop lig ik uit het netwerk. Das dus bende.

Iemand misschien een idee?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

3Com 3c980 en 3c990 (+3XP processor om versleuteling te versnellen) ondersteunen loadbalancing.

Intel single/dual/quad port NIC's.

Eigenlijk alle server NIC's van de bekende merken.

Zie verder ook [rml][ Trunking] hoe zit dat?[/rml] en [rml][ Trunking/Win2k3] Hoe en Wat?[/rml]

[ Voor 95% gewijzigd door PcDealer op 04-03-2004 12:29 . Reden: informatie toegevoegd die TS makkelijk kan vinden ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Intel server kaartjes ondersteunen het ook,
Zijn heel goed koop verkrijg baar bij een Pc discount in de rommel bak 100/10 netwerk kaarten voor 5 euro , zoek er dan een uit met een grote intel chip,

Maar ga als je wat kaartjes hebt ingodsnaam niet Bridgen Zoals PCDealer voorstelde in [Trunking] hoe zit dat?

offtopic:
Heb je Kaartjes en weet je neit meer hoe en wat mail ff.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

fooker schreef op 04 maart 2004 @ 12:30:
Maar ga als je wat kaartjes hebt ingodsnaam niet Bridgen Zoals PCDealer voorstelde in [Trunking] hoe zit dat?
Uitleg?

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 05-03-2004 10:44 ]

LinkedIn WoT Cash Converter