[Access] Word docs parsen uit OLE veld in XML *

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
IK heb een probleem.. ik heb een Access database met een OLE veld erin. hierin zitten word documenten.

Op een of andere manier moet dit naar ClearText CSV files.

Dus ik moet eerst alles uit ACCESS halen.

ik ben al tot deze xml gekomen (bevat test waardes)
http://test.digipoint.org/files/Table1.xml

zoals je ziet bevat de XML ook het word document in een voor mij onleesbaar formaat.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier geautomatiseerd weer word documenten van maak of liever nog... plain text...

Met geautomatiseerd bedoel ik niet dat ik als antwoord een kant en klaar programma wil zien. maar dat een voor een openen in de access database, knippen en plakken naar word en dan als txt exporteren geen optie is.

sorry voor het weglaten van [ ] in de titel en het gebruik van "to" ipv "naar" maar anders paste het niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door xychix op 04-03-2004 10:42 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

xychix schreef op 04 maart 2004 @ 10:41:
sorry voor het weglaten van [ ] in de titel en het gebruik van "to" ipv "naar" maar anders paste het niet :)
O-)

Professionele website nodig?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Met geautomatiseerd bedoel ik niet dat ik als antwoord een kant en klaar programma wil zien. maar dat een voor een openen in de access database, knippen en plakken naar word en dan als txt exporteren geen optie is.
Dat is opzich wel een hele goede optie, als je het automatisch laat doen... Een OLE object kan je activeren, en vervolgens volledig aanspreken en besturen via VBA code.
k weet niet om hoeveel records het gaat, maar het lijkt mij een redelijke oplossing?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Boss schreef op 04 maart 2004 @ 12:18:
[...]

Dat is opzich wel een hele goede optie, als je het automatisch laat doen... Een OLE object kan je activeren, en vervolgens volledig aanspreken en besturen via VBA code.
k weet niet om hoeveel records het gaat, maar het lijkt mij een redelijke oplossing?
hoeveel records ?? hmm 2000 ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Dan denk ik dat je er met mijn methode wel moet kunnen komen. Het is niet de snelste, maar volgens mij wel iets wat goed te doen is.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.