For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Een voorzichtige kick......
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Laatste poging. Ik heb trouwens gemerkt dat het altijd optreedt als ik het console-window (als je op ~ drukt) heb open gemaakt.
En je hebt daar niet per ongeluk andere commands aan gebind?EXX schreef op 09 maart 2004 @ 20:52:
Laatste poging. Ik heb trouwens gemerkt dat het altijd optreedt als ik het console-window (als je op ~ drukt) heb open gemaakt.
En ik weet niet of dit ook in UT2003 zit, maar vaak heb je bij spellen één knop om sloom lopen aan te zetten en dezelfde knop om het weer uit te zetten, je hoeft het dus niet constant in te houden. Ram dus ook gewoon nog eens een keer op ~ als je dit probleem weer ondervindt
The devil is in the details.
Oh ja, always run noem je datDeX schreef op 09 maart 2004 @ 22:54:
Was het niet capslock of shift die always Run aan en uit toggelde?
Maar misschien heeft EXX zelf de keys veranderd of staan ze gewoon per ongeluk verkeerd waardoor dit probleem zich voordoet
The devil is in the details.
Ik zal de keybindings ff checken, maar volgens mij staat alles nog op default. En dat met shift zal ik ook eens proberen.
Pagina: 1