Plextools bin / cue support?

Pagina: 1
Acties:

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Topicstarter
Vandaag zag ik op t.net de software update voor plextools pro 2.11
linkje: meuktracker: PlexTools Professional 2.11
Ik ben groot fan van dit prog het enige nadeel wat ik er altijd nog aan vindt zitten is dat het geen bin / cue support heeft!

Ik heb ook al eens geprobeerd een bin /cue in deamon te laden en vervolgens een copy te maken met plextools en toen zocht dat ding de bron op en zette de bin file op mijn cd |:(

Nu vroeg ik mij af of er tweakers zijn die dit ook kl*ten vinden en er misschien een oplossing voor hebben?

ps: tuurlijk fik ik die boel nu gewoon met een ander progje!

edit: typo

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Als niemand enig idee heeft hoe kan ik deze post dan compleet deleten want dan staat hij er voor niks? :(

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 20:23

Wietse

¯¯¯¯¯

hij staat er pas 20 min. :?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb ook wel eens geprobeerd om een BIN te branden met PlexTools pro, en volgens mij is het niet mogelijk om een CUE te branden daarmee.

Daar gebruik ik dan wel nero voor

na 20 minuten kicken? :? :/

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
ZeTt schreef op 04 maart 2004 @ 10:40:
hij staat er pas 20 min. :?
Je hebt gelijk! excuus!
ik irriteerde me even teveel aan het feit dat ik nergens in geen enkele search een zinnige bijdrage kon vinden.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Mystic Spirit schreef op 04 maart 2004 @ 10:43:
[...]

Je hebt gelijk! excuus!
ik irriteerde me even teveel aan het feit dat ik nergens in geen enkele search een zinnige bijdrage kon vinden.
Zoeken doe je voor je topicstart.
Lees de faq anders (nog) eens

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Als de .bin file maar één binary track heeft (te zien in de .cue file) dan kan je, voor zover ik weet, de .bin file renamen naar .iso en gewoon branden met PlexTools.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Dawai schreef op 04 maart 2004 @ 10:48:
Als de .bin file maar één binary track heeft (te zien in de .cue file) dan kan je, voor zover ik weet, de .bin file renamen naar .iso en gewoon branden met PlexTools.
dat kan ik uiteraard eens proberen! _/-\o_

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Weezer-DC schreef op 04 maart 2004 @ 10:47:
[...]

Zoeken doe je voor je topicstart.
Lees de faq anders (nog) eens
Ik weet hoe het werkt...
het is echter niet zo dat je moet stoppen met searchen als je hier een topic gestart hebt, ook neemt dit het feit niet weg dat je je al voor je topic start kan irriteren dat er geen zinnige bijdragen ergens zijn en hier uiting aan geeft na 20 minuten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En dat kan je beter of binnensmonds houden, of via de edit knop kenbaar maken ;)

Overigens kan je een bin2iso conversie overwegen (aangenomen dat .iso wel wordt ondersteund).

Een topic compleet verwijderen kan jij niet maar wij (moderators) kunnen topics sluiten en complete onzintopics verplaatsen naar de prullebak. Je kunt ons altijd een seintje geven via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport. Maar dat is hier vooralsnog niet nodig :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
F_J_K schreef op 04 maart 2004 @ 14:21:
En dat kan je beter of binnensmonds houden, of via de edit knop kenbaar maken ;)

Overigens kan je een bin2iso conversie overwegen (aangenomen dat .iso wel wordt ondersteund).

Een topic compleet verwijderen kan jij niet maar wij (moderators) kunnen topics sluiten en complete onzintopics verplaatsen naar de prullebak. Je kunt ons altijd een seintje geven via [afbeelding] topicreport. Maar dat is hier vooralsnog niet nodig :P
Ik had idd edit knop moeten gebruiken |:(
bin / iso converter haalt het hele voordeel weg van plextools gebruiken want dan maak ik het nog omslachtiger >:)
Pagina: 1