Misschien een beetje een rare vraag maar een helel tijd geleden kwam ik terecht op een website welke allemaal kleine mooie png files kon downloaden, stukjes cake, bordjes, cofee kopjes enz. Dit was allemaal super fijn om in photoshop te gebruiken enz, maar al met al ik kan die site helemaal niet meer vinden op neowin.net is wel een hoop png gebeuren te vinden maar dit zijn allemaal computer related dingentjes. Misschien dat jullie iets voor mij kunnen betekenen of mij in de juiste richting kunnen trappen!
* André trapt replique richting google
[google=png]
Hoe kunnen wij nou weten welke site dat geweest is?
[google=png]
[ Voor 37% gewijzigd door André op 04-03-2004 09:33 ]
Andre, ik trap niet terug maar daar ben ik geweest. Er is veel te lezen hoe je moet converteren enz, dat lukt me wel het gaat mij erom of jullie de clan hier een aantal goede PNG site's wisten waar ik dit soort dingen kon vinden. Ik heb gisteren hele avond gezocht ook met www.alltheweb.com maar zonder resultaat..André schreef op 04 maart 2004 @ 09:33:
* André trapt replique richting google
[google=png]
* Pelle kijkt rond
* Pelle ziet nergens een bordje met 'replique's persoonlijke site terugvind service'
* Pelle ziet nergens een bordje met 'replique's persoonlijke site terugvind service'
Dit topic is gesloten.
![]()