Gratis polyphone ringtones

Pagina: 1
Acties:
  • 689 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:10
Mjin vriendin heeft onlangs een Siemens MC60 aangeschaft.

Ik ben zo vrij geweest een datakabel te kopen, en kon via een niet nader te noemen site een zipje met 10.000+ polyphone beltonen downloaden.

Nu zijn de meeste hiervan echter verouderd/klinken niet goed.

Voor mijn Nokia (monofoon) waren zat gratis beltonen te vinden. Nu kan ik echter nergens normale polyphone ringtones downloaden (MIDI's).

Wel kan ik overal Mp3's downloaden maar dit werkt natuurlijk niet.

Ik ben 10000 sites tegengekomen die adverteren met 'gratis', maar zoal sik al dacht is er niet één die gratis polyphone ringtones heeft.

Is er een manier om mp3 te converteren naar MIDI, of kent er iemand een site waar je legaal en gratis ringtone's kan downloaden?

Ik weet niet of ringtone's auteur-gevoelig zijn, lijkt me niet, want ik zou ze op een key-board na kunnen spelen en dan via de PC opslaan en uploaden naar de telefoon.

Meer als 5 cent per ringtone vind ik het ook gewoonweg niet waard, die bedrijven verdienen er veel te veel aan imo.

Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen.........

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Klikkerderklik

offtopic:
Had je vast wel zelf in de search/google kunnen vinden.

Xbox Live ID:Notna8310

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:43
Heb je die klikkerdeklik al zelf eens geprobeerd. De meeste van die spullen bakken van je mp3 niet meer dan een paar piep en tuut miditjes hoor.

• LiquidSmoke
ik ben nu van CodingWorkshop hun ringtone converter aan eht proberen, deze werkte wel monofoon daccht ik, maar ik heb poly nog nooit geprobeer dhiermee.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12 19:21

• LiquidSmoke
woei, daar hebben we wat aan, gelijjk ffkes bookmarken :D

Verwijderd

via wap:
wap.ranova.org

• LiquidSmoke
wappen kost ook weer geld :?

of kun je vie een datakabel wappen vie de kabel?

die freepolytones.net is een goeie site, alleen wel een popup killer installeren!
Ik was voor mijn vriendin op zoek naar Gussie's song, die staat er dus net niet tussen :(
Wel Frans Bauer met Heb je even voor mij 8)7

Ik zal vanavond/morgen wel es diverse conversie programma's doorlichten, en mijn bevindingen hier ffkes posten :)

• waslijn
Er zijn er nog wel meer hoor, bijvoorbeeld: http://www.myt610.net/ringtones.php en http://www.phunkyphones.net/ (is een paysite, maar de previews zijn midi's :))

• LiquidSmoke
@Waslijn: Zo haalde ik ook de monofone beltonen binnen, het gaat me ook om de previews, nieuwste beltonen zijn vaak mp3 previews, dit zocht ik :D

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:07

Croga

The Unreasonable Man

LiquidSmoke schreef op 04 maart 2004 @ 10:57:
of kun je vie een datakabel wappen vie de kabel?
Je kunt gewoon in IE wappen hoor.... heb je verder geen mobiele telefoon voor nodig.... Er zijn zelfs lightweight WAP browsers te downloaden voor de PC.

Daarna kun je het via de datakabel overzetten naar je telefoon....

• LiquidSmoke
ik ben een paar pagina's tegengekomen die zeiden datje moest wappen naar een link ergens.

Maar sommige werken toch ook met hun eigen inbelnummers?

Verwijderd

Het zal me niets verbazen wanneer je op P2P netwerken hele zips met polyf. ringtones vindt.

Het begon leuk, eind jaren '90, maar sinds een paar jaar is het echt supercommercieel. Die logo's ook. Tsja, de TMF generatie.

• LiquidSmoke
mjah, terwijl het nisk voorstelt, als ik een pr0npic resize kan ik die ook gewoon als wallpaper gebruiken!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
s er een manier om mp3 te converteren naar MIDI, of kent er iemand een site waar je legaal en gratis ringtone's kan downloaden?
Je kan toch niet uit één golf 16-verschillende notenbalken opmaken voor eventueel 16-verschillende instrumenten, dat gaat toch niet.

En ja zo'n programma's zijn er, en neen die resultaten zijn niet zo goed als je zou hopen. Enkel voor klassiek zouden die je dan nog dienen.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Eigenlijk zou ik die moeten posten he ;P
LiquidSmoke schreef op 04 maart 2004 @ 10:57:
die freepolytones.net is een goeie site, alleen wel een popup killer installeren!
Oop deze manier neem je mijn inkomsten weg zodat het voor mij moeilijker wordt om de ringtone-site gratis te houden! Al die datatraffic kost een hoop centjes, en bezoekers met popup/adblockers leveren niets op, dus kosten me alleen maar geld :)

Dus doe maar gewoon liev en klik de popups ff met de hand weg, staan alleen op frontpage ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 00:31 ]

• Fire69
Mizitras schreef op 04 maart 2004 @ 23:05:
[...]

Je kan toch niet uit één golf 16-verschillende notenbalken opmaken voor eventueel 16-verschillende instrumenten, dat gaat toch niet.

En ja zo'n programma's zijn er, en neen die resultaten zijn niet zo goed als je zou hopen. Enkel voor klassiek zouden die je dan nog dienen.
Fire69 schreef op 04 maart 2004 @ 09:17:
Heb je die klikkerdeklik al zelf eens geprobeerd. De meeste van die spullen bakken van je mp3 niet meer dan een paar piep en tuut miditjes hoor.
;)

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-12 19:06
Ik ben ook webmaster van een aantal ringtone en logo site's.

Je vraag of er een MP3 naar MIDI converter is, kan je wel vergeten. Er zijn wel progs maar de MIDI wordt gigantisch lelijk en die wil je dus niet als ringtone hebben. De enigste oplossing is een officiele ringtone kopen en deze op je telefoon zetten.

Over je vraag of er nog rechten moeten worden betaald: Zeker moet dit! Er zijn zelf muziekanten die meer aan de ringtone's verdienen dan aan de singels die zij verkopen. Alles wat een artiest maakt moet jij rechten voor kopen om deze te gebruiken. Als je via een website een ringtone besteld worden deze rechten ook afgedragen, dit is ongeveer per ringtone € .15 maar kan per artiest uiteraard wisselen. De bedrijven die de ringtone's inkopen hebben gewoon een deal met de platenmaatschappijen, de site's die ze verkopen zijn dan weer resellers van de inkopers!

Maar waarom vind je, als je het uiteraard wel op de goede site's besteld (dus waar je betaald per gesprek en niet per minuut, daar wordt je namelijk genaaid!!) betaal je meestal € 1,30 per item. Trek hier eens de gelden af die er betaald moeten worden aan de artiest, de kosten die naar de KPN gaan voor de bestellijnen, de hosting kosten (alleen de previews al trekt de nodige bandbreedte!) en dan willen de inkopers en resellers ook graag nog iets verdienen!

Dus duur is het zeker niet, mits je de goede site's kent. Tip, bestel alleen bij site's waar je per gesprek betaald, en kijk uit met de bedrijven die bijvoorbeeld en Metro en Spits adverteren, of in andere dag/week/maandbladen. Dit zijn de grote afzetters waar je idd te veel voor betaald!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23
Als ik deze site open begint McAfee te gillen dat ik een virus binnenkrijg!!

Verwijderd

Polderdijk schreef op 05 maart 2004 @ 08:37:
Trek hier eens de gelden af die er betaald moeten worden aan de artiest,
Ze betalen niks aan de artiest hoor, ze maken die ringtones zelf op 'n keyboardje en ze mogen ze verkopen :)

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 08:47:
[...]

Ze betalen niks aan de artiest hoor, ze maken die ringtones zelf op 'n keyboardje en ze mogen ze verkopen :)
Denk het toch echt niet hoor! Het is zelfs zo erg dat ze een paar maanden geleden bezig waren dat de webmasters zelfs moesten gaan betalen voor alleen al de naam vertonen op je website 8)7 Dus al had jij "Frans Bauer - Heb je even voor mij" op je website staan dat je er voor moest gaan betalen! Maar dat is zover ik weet na goede onderhandelingen niet meer van gekomen!

Ik zal nog even een stukje tekst opzoeken waarin dit staat!

• LiquidSmoke
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 00:20:
[...]

Eigenlijk zou ik die moeten posten he ;P

[...]

Oop deze manier neem je mijn inkomsten weg zodat het voor mij moeilijker wordt om de ringtone-site gratis te houden! Al die datatraffic kost een hoop centjes, en bezoekers met popup/adblockers leveren niets op, dus kosten me alleen maar geld :)

Dus doe maar gewoon liev en klik de popups ff met de hand weg, staan alleen op frontpage ;)
:Y) dus dat is jou site, die poups staan idd alleen op de frontpage, maar met het browsen kom ik daar telkens terug en zie ik elke keer weetr meer paarse apen op mijn beeldscherm, maar goed omdat je het lief vraagt en dat als ik een window sluit niet gelijk 50 andere popups krijg :>

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 14:38

-

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:13

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 00:20:

Nee er komen ook popups als je door de ringtones browsed.
En op één frontpage 3 popups waarvan er bovendien ook nog eens eentje GAIN/Gator probeert te installeren is een beetje overkill, niet?
Je vraagt er dus zelf om dat (verstandige) mensen jouw site niet zonder popupkiller willen bezoeken)
(En dan ook nog eens drie banners per pagina, dus ook met een popupkiller verdien je er nog wel wat aan...)

[/offtopic]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

ThinkAboutIt schreef op 05 maart 2004 @ 08:42:
[...]

Als ik deze site open begint McAfee te gillen dat ik een virus binnenkrijg!!
De mijne ook. Site is dus mooi k^t!

Afbeeldingslocatie: http://hadecom.dyndns.org/pics/mooi.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 09:06 ]

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 08:47:
[...]

Oke, nog even hier op ingaan. Dit is een bericht van Paul van Rooy, dit is de persoon achter brambo die één van de grote leveranciers in ringtone land:
Beste webmasters,

De meeste van jullie hebben enkele maanden geleden een brief gehad van het NVPI (Nederlandse Vereniging Platen Industrie) inzake het betalen van rechten voor het gebruik van artiestennamen.

Ondertussen beginnen deze onderhandelingen zich naar een eindstadium te begeven. Concreet hebben wij van het NVPI een aanslag gehad met terugwerkende kracht vanaf januari 2001. De uiteindelijk te betalen bedragen worden uiteraard nog verder onderhandeld. Om even een beeldvorming te hebben, we praten hier over bedragen met 6 cijfers voor de komma.

Ik heb met voorgaande het doel om een ieder op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Meer concrete info heb ik nog niet.
Dit zijn dus EXTRA kosten die dus vanaf heden betaald worden, dit zijn dus de kosten wat betaald moet worden om de artiestnaam te mogen vermelden op je site. Uiteraard betalen ze al vanaf het begin nog eens rechten om de ringtone te verkopen!

Dus alles wordt netjes afgehandeld met de bijbehorende organisaties, en dat merk je uiteraard in de prijs waar wij dus niks aan kunnen doen!

En dan nog even dit:
- Een artiestennaam kun je vergelijken met een Handelsnaam. Men bezit daar gewoon rechten.
- Terugwerkende kracht; Als jij vandaag een auto steelt en de politie komt daar over een jaar achter betekent dat niet dat je niet meer veroordeeld wordt omdat ze een jaar te laat zijn
- Vertrouw erop dat deze zaken tot in de kleinste details door advocaten (en dus ook de onze) uitgezocht worden.
- Naast juridische haalbaarheid van e.e.a. speelt ook nog een ander fenomeen, n.l. wat schieten wij er allemaal mee op als we in gevecht raken met de platenindustrie?
- Realiseer je o.a. dat in de toekomst echte mp3's als ringtone zullen worden gebruikt!

Even voor alle duidelijkheid: PPS/Brambo gaat niets verhalen op webmasters en zal de claim(van het verleden) dus voor haar rekening nemen!

Mvrgr. Paul van Rooij
Dus ook alle juridische kosten enzo moet betaald worden, en dat wordt uiteraard door de concument betaald!

Ik hoop dat ik je heb kunnen overtuigen dat alles volgens de spelregels gaat ;) maar met een beetje logisch nadenken kan je zelf al verzinnen dat het illegaal aanbieden snel bestraft wordt, zeker omdat er bij dit bedrijf honderden site's zijn aangesloten!

Verwijderd

Bedankt voor de tip van http://www.freepolytones.net/ . Meteen even de site geript en op mijn ftptje gezet. Is erg in trek moet ik zeggen wel leuke site!!!

Wordt ie vaak geupdate anders trek ik namelijk gewoon elke week hem ff binnen.

• waslijn
Ik krijg nu ook een virusmelding op www.freeploytones.net met antivir :(

• Fire69
Site ligt er gewoon uit nu! :D

Verwijderd

Operations schreef op 05 maart 2004 @ 09:00:
[...]

Nee er komen ook popups als je door de ringtones browsed.
En op één frontpage 3 popups waarvan er bovendien ook nog eens eentje GAIN/Gator probeert te installeren is een beetje overkill, niet?
Je vraagt er dus zelf om dat (verstandige) mensen jouw site niet zonder popupkiller willen bezoeken)
(En dan ook nog eens drie banners per pagina, dus ook met een popupkiller verdien je er nog wel wat aan...)

[/offtopic]
Mwah, valt tegen hoor, maar ik zal het wat minderen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 10:17:
Bedankt voor de tip van http://www.freepolytones.net/ . Meteen even de site geript en op mijn ftptje gezet. Is erg in trek moet ik zeggen wel leuke site!!!

Ah, dus jij bent zo'n iemand die voor lekker veel datatraffic zorgt. Hoe heb je die site kunnen leegrippen als ik vragen mag?

• Polderdijk
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 10:17:

Vind je dat zelf ook niet een beetje een asociale manier van werken :(

Verwijderd

Fire69 schreef op 05 maart 2004 @ 11:48:
Site ligt er gewoon uit nu! :D
Nee, de link verwees naar www.freeploytones.net, maar het is www.freepolytones.net :P Hijs dus niet down geweest ;)

Verwijderd

En toen ging het fout met freepoly..?
Tjetta , wat is er gebeurd?

(p.s: boven de jamin is appartement vrij, wel erg duur!)

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Midi's zijn opgebouwd uit verschillende streams. Dus bijv. 1 stream voor drum, 1 voor hoge tonen en 1 voor bas etc. Een mobile telefoon (die uiteraard polyfoon aankan) kan alleen midi's afspelen met een maximaal aantal streams. Mijn 6610 kan er bijvoorbeeld maar 3 hebben geloof ik.

Mp3's converteren kan dus werken, maar is niet altijd de oplossing (vandaar dat je er veel vind niet goed werken doordat ze teveel streams bevatten). Daardoor kan het voorkomen dat een midi op je telefoon veel minder klinkt dan op je pc. Met div. prog's kun je wel vaak aangeven welke streams wel en welke niet geconverteerd moeten worden.

Je kunt natuurlijk ook nog verder zoeken naar polyfone ringtone's - gezipped- die wel goed klinken (zoeken en proberen dus). Ik heb er genoeg gevonden ig. Uiteraard legaal O-).

Hoop dat het beetje te begrijpen is.........

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• Fire69
Hm, volgens mij heeft het slecht klinken van een geconverteerde mp3 helemaal niks te maken met het aantal kanalen dat je gsm kan afspelen.
Ze klinken namelijk al slecht op je pc, en die kan wel alle midi-kanalen afspelen.
Het is gewoon zo dat je programma's helemaal niet kunnen weten welke instrumenten ze moeten converteren, en er dus gewoon een boeltje van maken....

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Kijk hier eens

hier staan er errug veel....gewoon rechtermuisknop en "doel opslaan als"!!!

[edit] whoops verkeerde link.... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Flatwhite op 15-03-2004 19:56 ]

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Als we nu toch bezig zijn over ringtones, heeft er niemand wat leuke (korte, dus paar seconden) voor een sms bericht? Dus gewoon een klein melodietje :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:03

JT

VETAK y0

Is het mogelijk om er een losse stroom uit te halen uit zo een midi ? Kep hier een colle ringtone (Sash - Encore Une Fois) maar daar zit ook een cymbal doorheen op 180bpm ofzo |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 23:58:
En toen ging het fout met freepoly..?
Tjetta , wat is er gebeurd?

(p.s: boven de jamin is appartement vrij, wel erg duur!)
Wat er fout ging? Een briefje van de Buma/Stemra :/

offtopic:
(thnx, ik zal ens gaan kijken, weet jij toevallig welke woningbouwvereniging daar over gaat?)

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Fire69 schreef op 15 maart 2004 @ 08:36:
Hm, volgens mij heeft het slecht klinken van een geconverteerde mp3 helemaal niks te maken met het aantal kanalen dat je gsm kan afspelen.
Ze klinken namelijk al slecht op je pc, en die kan wel alle midi-kanalen afspelen.
Het is gewoon zo dat je programma's helemaal niet kunnen weten welke instrumenten ze moeten converteren, en er dus gewoon een boeltje van maken....
Zou ook kunnen :).

Bij mijn mob had ik er wel soms last van ig. De melodie-stream had ie dan niet meegenomen. Beetje saaie ringtone dan dus.
JT schreef op 15 maart 2004 @ 20:24:
Is het mogelijk om er een losse stroom uit te halen uit zo een midi ? Kep hier een colle ringtone (Sash - Encore Une Fois) maar daar zit ook een cymbal doorheen op 180bpm ofzo |:(
Ja, moet wel kunnen met het goede proggje. Weet alleen helaas ff niet meer welke het nou was.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 10-12 15:46

Tim Schuhmacher

abasios

JT schreef op 15 maart 2004 @ 20:24:
http://www.myt610.net/showsub.php?id=59 PSM Player kan dat

Ik vind het maar irritant om een heel nummer van 3 minuten als beltoon te hebben. Zo lang hoor het toch nooit voor je opneemt en neemt het onnodig ruimte in beslag. En het klinkt eigenlijk nooit zo goed als het orgineel.

Ik heb nu de theme van The Exorcist. Lekker simpel pingeltje van 30 sec.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:03

JT

VETAK y0

Jammer, als je die cymbal eruit wil dan is gelijk de hele drum eruit.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

hier is een leuke linkje met de laatste nieuwe midi's: :*)

http://tagtag.com/site/ri...edesc&fSearch=&fDoSearch=

(klik op download uiterst rechts om de midi te downloaden)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 10:35 ]

Pagina: 1