Toon posts:

[Xbox] Dead Or Alive 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mogguh :),

Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij ffies kunnen helpen.
Het zit zo:

Ik heb een Xbox maar daar is een onderdeel kapot. Dus die heb ik opgestuurd voor reparatie :). Het probleem is alleen dat hij al 2 maanden weg is :(. Nu heb ik het spel Dead Or Alive 3. Ik heb (gelukkig) van alle spellen die ik heb, ongeacht welk platform, backups gemaakt. Zo ook van mijn Doa3 :*) . Ik dus een emulator gedownload -> Xeon 1.0. Alleen als ik mijn xbe bestandje laadt in de emulator, dan zegt hij "Warning: Failed to load INI file!". Balen |:( . Ik zie voor het spel "Halo" wel een ini file. Die kreeg je bij de emu. Nu is mijn vraag dus: Hoe kom ik aan de ini file?

* Nee, hij zit niet in Dead Or Alive :(
* Nee, ik kan halo.ini niet renamen

Alvast bedankt ;)

Verwijderd

foei!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 06:54:
Mogguh :),

Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij ffies kunnen helpen.
Het zit zo:

Ik heb een Xbox maar daar is een onderdeel kapot. Dus die heb ik opgestuurd voor reparatie :). Het probleem is alleen dat hij al 2 maanden weg is :(. Nu heb ik het spel Dead Or Alive 3. Ik heb (gelukkig) van alle spellen die ik heb, ongeacht welk platform, backups gemaakt. Zo ook van mijn Doa3 :*) . Ik dus een emulator gedownload -> Xeon 1.0. Alleen als ik mijn xbe bestandje laadt in de emulator, dan zegt hij "Warning: Failed to load INI file!". Balen |:( . Ik zie voor het spel "Halo" wel een ini file. Die kreeg je bij de emu. Nu is mijn vraag dus: Hoe kom ik aan de ini file?

* Nee, hij zit niet in Dead Or Alive :(
* Nee, ik kan halo.ini niet renamen

Alvast bedankt ;)
Dit gaat waarsch. niet werken, het enige dat die emulator nog kan is halo booten. das alles :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Dat meen je niet... |:(

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Jawel, xbox emulatie is nog in baby/prebeta fase :)

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
Splash schreef op 04 maart 2004 @ 19:22:
Jawel, xbox emulatie is nog in baby/prebeta fase :)
Raar eigenlijk. Inweze is een xbox niet meer als een 733 mhz pc met 256 ram en een licht verbouwde geforce 3 TI. En het besturingssysteem is een verkapte versie van windows 2000. Je zou toch verwachten dat met wat simpele softwarehacks een dusdanige versie van windows 2000 gecreëerd zou kunnen worden die met gemak de XBOX spellen kan emuleren... Of gewoon het hele xbox dashboard welke op zijn beurt de games afspeelt. Helemaal als je weet (en dat weten ze, anders zou Halo niet te emuleren zijn) hóe dat dashboard in elkaar steekt (uitlezen data, savegames enz)

Verwijderd

Topicstarter
Precies, dat was nou ook mijn gedachtegang :). Maar er is dus geen mogelijkheid? Want het enige dat ik nodig heb is een .ini file voor Dead Or Alive3. Dat is nl. de enige foutmelding, voor de rest is alles perfect.

Startup complete
Loading XBE File...
Loading INI file MenuX.ini...
Warning: Failed to load INI file!
Detected: Vertex Shader Version: 2.0 Constant registers: 256
Pixel Shader Version: 2.0
Loading input plugin...

Normaal gesproken krijg je allemaal fouten als een "rom" het niet doet op een "emulator, maar das mijn ervaring.

Greetz,
Nawin
Pagina: 1