Nikon Coolpix 2100 vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik wil graag een goedkope digicam hebben om lekker af en toe een foto te nemen, want mijn HP 215 is aan vervanging toe. Nou was mijn oog op de Coolpix 2100 gevallen. Ik heb al heel wat gelezen, maar ik kan niks vinden over de grootste ergernis die ik bij mijn huidige HP heb: namelijk dan het lang duurt voordat er een foto wordt gemaakt nadat je op de knop hebt gedrukt, is dat bij de Coolpix ook zo, of kun je daar wel beter aktiefoto's mee maken?
En dan nog een tweede ding: mijn HP vergeet elke keer zijn instellingen als ik hem uitzet, is dat bij de Coolpix ook zo?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Alle compact digicams hebben last van shutterlag. Verwacht geen veranderingen de komende twee jaar daarin, al zal het hopelijk langzamerhand wel beter worden

Alors.

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024
Jah dat dacht ik al, maar bij mijn HP was het wel heel erg. Ik denk wel 1,5 a 2 seconden

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• BaRF
  • Laatst online: 06-02 13:14

BaRF

bijna kerst

Bij de 2100 valt dit best mee hoor. Ga gewoon eens langs de plaatselijke fotoshop en probeer het eens uit :)

editje: instellingen blijven gewoon zoals het hoort ;)

[ Voor 22% gewijzigd door BaRF op 04-03-2004 20:08 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Lord_Asswipe schreef op 04 maart 2004 @ 03:21:
Ik wil graag een goedkope digicam hebben om lekker af en toe een foto te nemen, want mijn HP 215 is aan vervanging toe. Nou was mijn oog op de Coolpix 2100 gevallen. Ik heb al heel wat gelezen, maar ik kan niks vinden over de grootste ergernis die ik bij mijn huidige HP heb: namelijk dan het lang duurt voordat er een foto wordt gemaakt nadat je op de knop hebt gedrukt, is dat bij de Coolpix ook zo, of kun je daar wel beter aktiefoto's mee maken?
Hij is niet bijster snel, maar het is goed te doen :) Gewoon je target blijven volgen als je afdrukt, dan gaat het altijd goed.
En dan nog een tweede ding: mijn HP vergeet elke keer zijn instellingen als ik hem uitzet, is dat bij de Coolpix ook zo?
Neuh, hij onthoudt alles :)

Ik heb trouwens een 3100. Leuk ding, alleen als je veel met instellingen wilt prutsen, moet je hem niet nemen ;)