[XP] Startpagina Probleem

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43
Om te beginnen erger ik me eigen nu helemaal groen en geel aan de reclame die dagelijks op het internet voorbijkomt, ik heb hiervoor al wat programma's geinstalleerd zoals Ad-Aware en Spybot, ook heb ik een anti-virus en nog geen popup-killer.
Nu is het volgende aan de hand, ik krijg steeds in IE als startpagina www.mysite.com ik kan ze wel neerschieten die lui, geen 1 anti reclame prog ziet deze site, ook kan ik in mijn register als in mijn Cookies of welke Temp map dan ook iets vinden, toch blijft mijn IE van deze site opstarten.
Ik heb alle cookies weggegooid, alle Temps leeggegooid, alle Ad-Aware progrs ge-update en gedraait vinden nix, en toch blijft ie opstarten.
Aangezien ik het nu naar 3 dagen proberen weleens zat ben hoop ik dat hier meerdere mensen zijn met deze reclame ziet die er wel in geslaagd zijn?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

--> BV

Geef je HJT log even :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

en plaats ff wat enters en spaties...vrij onleesbaar allemaal

Is het geen progje oid? icm met een werkbalk in IS ofzo?

[ Voor 33% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 04-03-2004 00:21 ]

An Explanation of l33t Speak

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43
Buzz_Lightyear schreef op 04 maart 2004 @ 00:20:
en plaats ff wat enters en spaties...vrij onleesbaar allemaal

Is het geen progje oid? icm met een werkbalk in IS ofzo?
Sorry, ik zal erop letten :)
Het is geen programm, de eerste keer dat ik mijn cookies en alles leeghaal is het voor 1 keer weg.
Ik heb verder geen search/toolbars en dergelijke, ook mijn tabblad software is helemaal zuiver.
Wat kan ik precies met HJT?
En moet ik die draaien nadat ik IE op heb gestart en nog open heb oid?
Ik ga even een paar uurtjes nachtrust halen en dan post ik zo snel mogelijk mijn log.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
The_Dart schreef op 04 maart 2004 @ 00:30:
Wat kan ik precies met HJT?
HJT = HijackThis, geeft een overzicht van opstartitems, startpagina's, IE werk/zoek balken en ActiveX plugins. Je kan hier een log mee maken en kijken wat er allemaal verkeerd is. Als je niet goed weet wat je met dat log aan moet dan kan je het hier neerzetten tussen [code] tags.

Voor meer details zie de spyware howto in de WOS faq :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mike Jarod schreef op 04 maart 2004 @ 07:47:
Voor meer details zie de spyware howto in de WOS faq :)
SA FAQ ;) [edit=ooops, in beide staat ie :D ]

Maar goed, volg die howto onderaan even en geef het resulterende log hier even tussen [code] .. [/code] tags zodat wij mee kunnen denken :)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 04-03-2004 15:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1