Toon posts:

UTP RJ45 Connectors

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet bij iemand een netwerkje aanleggen en ik moet daar voor een aantal rj45 connectors hebben. Ik dus beetje of daar ergens een beetje goedkoop aan te komen is. Maar je betaald gewoon € 0.35 voor zo'n kleine connector. Ik wil er ongeveer 100 hebben, het liefst ook verschillende kleuren. Iemand suggesties waar ik deze het beste kan kopen voor een redelijke prijs ???

Gegroet ROb

Verwijderd

Lijkt me een vrij normale prijs. Je betaald natuurlijk voor de kwaliteit: verguld CAT 5.
Hier is iets goedkopers (EUR 22)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 23:52 ]

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 14:58
www.connecthome.nl is niet al te duur..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 23:47:
Lijkt me een vrij normale prijs. Je betaald natuurlijk voor de kwaliteit: verguld CAT 5.
ik ben zelf van mening dat dit voor ongeveer € 0.15 moet kunnen, alleen ik heb nog niet de juiste leverancier die anderen mensen wel al gevonden hebben. Als ik 200 connectors moet kopen vind ik ook niet erg. Als ze maar goedkoop zijn!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
gekleurde connectors? Bedoel je niet die "afscherm-hoesjes" die je erover schuift?

Verwijderd

Topicstarter
My-life schreef op 03 maart 2004 @ 23:53:
gekleurde connectors? Bedoel je niet die "afscherm-hoesjes" die je erover schuift?
Ik bedoel dus idd zo als jij het noemt de "afscherm-hoesjes" en niet letterlijk de connecter zelf.

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Verwijderd

Topicstarter
Veel te duur...Ik heb natuurlijk zelf al mijn uiterste best gedaan om een goedkope leverancier te vinden. Conrad ligt erg voor de hand.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 23:55:
[...]

Ik bedoel dus idd zo als jij het noemt de "afscherm-hoesjes" en niet letterlijk de connecter zelf.
die heten 'tules'

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 12:11

M14

k weet nie, maar 35 ct valt best mee bij de lokale pcboer. Normaalgezien met je op 50ct p/st rekenen.

Ik denk dat je ze het beste via Farnell oid kunt bestellen

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

moet je goed opletten, er zijn 2 soorten:

de dure voor kabel met massieve kern en goedkope voor soepele kabel. Kan je gewoon kopen bij lokale PC boer. Goedkoopste is rond 35-50 eurocent, dure variant ca. 65-70 eurocent. Beetje zelf zoekwerk graag.

PS: als je veeeeeeel van die pluggen moet krimpen, koop ook gelijk geen cheapass (20 euro) krimptang. Die van me na 2 jaar niet meer te gebruiken. Had ik op kosten van bedrijf ;) een nieuwe pro versie: 128 euro 8)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

GrittyKitty schreef op 04 maart 2004 @ 00:38:
moet je goed opletten, er zijn 2 soorten:

de dure voor kabel met massieve kern en goedkope voor soepele kabel. Kan je gewoon kopen bij lokale PC boer. Goedkoopste is rond 35-50 eurocent, dure variant ca. 65-70 eurocent. Beetje zelf zoekwerk graag.

PS: als je veeeeeeel van die pluggen moet krimpen, koop ook gelijk geen cheapass (20 euro) krimptang. Die van me na 2 jaar niet meer te gebruiken. Had ik op kosten van bedrijf ;) een nieuwe pro versie: 128 euro 8)
Dan vraag ik me af wat nou het verschil is tussen die twee :P

En @ TS.. inkoopsprijs van die dingen ligt tussen de 15 en 20 cent dus daarom is 35 cent heel normaal :)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:23

tweakerbee

dus..?

Hm... ik heb ooit nog voor iets van 50 goede oude guldens een RJ-45 krimptang gekocht, en die doet het nog prima. En dat is dus alweer een jaartje of vier geleden. Dus je kunt wel degelijk gewoon voor 20 euro (of zo) een goede krimptang kopen. Je moet alleen even opletten dat het geen pisbakstaal is waar hij van gemaakt is. 130 euro voor zo'n tang is natuurlijk belachelijk, maar ja, ik ben dan ook maar een simpele particulier. :)

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

GoT is geen gouden gids en daarnaast zijn er zat netwerkboeren die dit soort spullen verkopen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.