Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 23:00
Ik ben sinds vandaag een beetje op zoek naar een nieuwe mobi .
Je ken de tafarelen die daarbij komen kijken .
prijsje hier kijken , prijsje daar kijken en ga zo maar door .
Nou ben ik op een site gekomen waarvan ik schik van de prijzen zo goedkoop .
Heb moeite het te geloven en/of te vertrouwen .
Kunnen jullie toevallig jullie visie er eens overheen laten gaan :) .

zeker als je met de "bekende" winkels kijkt kan het verschil toch zeker oplopen tot zo een slordige 100 euries .
Zelf ben ik nu zoekende naar de motorola mpx200 .

tot slot de site .

http://www.gsmweb.nl/telfort/index_toestel.htm

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Gsmweb is een vrij bekende site hoor.

Verwijderd

GSMWEB bestaat al jaren... deze zullen na dik 5 jaar bestaan toch echt wel goed leveren !

Verwijderd

Die 'gratis' telefoons die er staan zullen wel met abbo zijn.... Dan betaal je dus gewoon abbonomentsgeld (goed gespeld :? )

Dit bedrijf is erg bekend en volgens mij is het ook wel betrouwbaar!

Verwijderd

Mijn eerste abonnement komt van GsmWeb.nl af en ik heb er nooit problemen mee gehad. cashback netjes binnen gekregen, verder nooit meer mailings of iets anders ongewenst ontvangen.

Prijzen op de site kloppen alleen moet je wel even kijken naar de actie-datum want soms loopt een actie vrij kort en moet je dus snel beslissen of even wachten op de nieuwe aanbiedingen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over deze site is in de GoT Search echt meer dan genoeg te vinden. Een topic over een 'vage site' openen geeft al wel aan dat je niet al teveel eigen onderzoek hebt gedaan. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.