NEC ND-2500 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-03 06:03
Ik snap er niks meer van, hij ziet dit ding gewoon als cd-rom drive en als ik er een dvd in prop loopt m'n hele systeem vast. Firmware is het nieuwste (1.06) en drivers kan ik niet vinden :(.
Wat moet ik nu doen, ik kan ook niks van UDMA vinden en als ik bij de options kijk kan ik wel de dvd region veranderen, maar toch ziet ie het als een cd-rom drive :S.

Please help me...

Edit: Oh ja en hij staat geinstalleerd als SCSI (alsmede m'n andere gewone cd brander, waar ik ook niks mee gebrand krijg)

[ Voor 15% gewijzigd door Da-WiZZy0n op 03-03-2004 23:26 ]

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-03 06:03
Ja, er is toch wel iemand die hier iets voor weet :/

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 08:16
jij moet je windows instaleren..

heh, nu zonder gein..
heb je wat specs van je systeem - os e.d. ?

PVoutput

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Klinkt meer alsof je een stel virtuele spelers (van Alcohol 120%, Daemon Tools, Clonecd, die richting) als je echte branders aanziet, óf dat je je branders op je RAID controller in plaats van op je normale IDE controller hebt aangesloten.
Da-WiZZy0n schreef op 03 maart 2004 @ 23:45:
Het wordt hier op GoT niet geaccepteerd dat je binnen 24 uur je topic 'kickt' (nog een keer post slechts ter herinnering dat je er nog op wacht), en al helemaal niet binnen 1 uur (|:(). Lees ook de registratievoorwaarden even na als dit nieuw voor je is, dan heb je duidelijk iets overgeslagen wat je wel had moeten lezen.

[ Voor 55% gewijzigd door The Third Man op 04-03-2004 01:26 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Da-WiZZy0n schreef op 03 maart 2004 @ 23:45:
Ja, dáág. Bekijk 't maar. Niemand heeft hier recht op een voorkeursbehandeling.

Kijk maar in de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed", want ik heb niet het idee dat je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht om het probleem te verhelpen.

Dit topic is gesloten.