De volgende nieuwsposting over RDIF chips in bankbiljetten kan volgens mij wel een update gebruiken: nieuws: Bankbiljetten voorzien van RFID-chips.
In het artikel worden enige stelligheden beweerd zoals:
Gezien het aantal reacties dit klakkeloos overneemt lijkt het me toch wel verstandig om bij de nieuwsposting te vermelden waar het nieuws vandaan komt. Een verstandig iemand doet dit natuurlijk zelf al, maar het blijkt dat velen nieuws toch klakkeloos overnemen en als dit onjuist is draagt dat niet bij aan het imago van de website die het overneemt lijkt me zo.
Just my 2 cents.
In het artikel worden enige stelligheden beweerd zoals:
terwijl dit totaal niet bewezen is. Ook op slashdot word de betrouwbaarheid van de website in twijfel getrokken, en een eigen kijk op de site had dat waarschijnlijk ook wel kunnen onthullen.Het blijkt dat elk nieuw biljet van twintig Amerikaanse dollars een RFID-chip in zich heeft, zo rond de plek van het rechteroog van Andrew Jackson
Gezien het aantal reacties dit klakkeloos overneemt lijkt het me toch wel verstandig om bij de nieuwsposting te vermelden waar het nieuws vandaan komt. Een verstandig iemand doet dit natuurlijk zelf al, maar het blijkt dat velen nieuws toch klakkeloos overnemen en als dit onjuist is draagt dat niet bij aan het imago van de website die het overneemt lijkt me zo.
Just my 2 cents.
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl