[DVDSPELER] Harman Kardon DVD 30 Goedkope Shops gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik ga eindelijk een DVD speler kopen om deze alvast te gebruiken voordat ik mn HT set ga opbouwen.

Mijn keuze is gevallen op de HK DVD30. Ik ga eind dit jaar een Panasonic tv kopen die de progressive scan ondersteund. Dus dat is het punt niet.

Het punt is wel dat ik hem nergens voor minder dan 400 euro kan krijgen hier in Nederland.

Heeft iemand toevallig een goede shop in NL waar ik deze dvd speler goedkoper kan halen?

Eventueel ervaring met dvdspelers in Duitsland / België bestellen?

Ik heb behoorlijk wat gesearched al maar tot nu toe niks kunnen vinden.

Eventuele gebruikerservaring is helemaal mooi.

w00t

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
mijn broer heeft een dikke maand geleden een Harman Kardon DTS-versterker en dvd-speler uit noord-frankrijk laten afkomen ... scheelt 50% t.o.v. hier (Blegië)
misschien dat je daar kan gaan zoeken ... precieze naam van de winkel weet ik niet meer ...

• FireStarter
plastronneke schreef op 03 maart 2004 @ 22:58:
mijn broer heeft een dikke maand geleden een Harman Kardon DTS-versterker en dvd-speler uit noord-frankrijk laten afkomen ... scheelt 50% t.o.v. hier (Blegië)
misschien dat je daar kan gaan zoeken ... precieze naam van de winkel weet ik niet meer ...
Bedankt voor je reactie. Alleen ik heb hier helaas niet zo gek veel aan. Misschien kan je eens informeren aan je broer welke dvd speler/receiver het is. En of het goed bevalt???

w00t

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

www.pick2pay.nl

Maar had je dat nou echt niet zelf kunnen vinden met bijvoorbeeld kieskeurig.nl ofzoiets? :?

En ik heb er zelf een en hij doet het prima... DVD R(W) +/-, hij vreet alles...

[ Voor 28% gewijzigd door MikeyMan op 03-03-2004 23:02 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Beetje zoekwerk en je vind meer dan genoeg:

http://www.kieskeurig.nl/...n%20Kardon%20DVD%2030.htm

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• FireStarter
Het punt is wel dat ik hem nergens voor minder dan 400 euro kan krijgen hier in Nederland.
ff mezelf quoten :P

Kieskeurig heb ik allang gelezen:P daarna een hele hoop engelse reviews en zelfs sommige duitse, al was ut meer grof er door heen lezen.

Bij kieskeurig staat hij voor 389, alleen op de website staat hij voor 399.

Mijn vraag is hij ergens onder de 400 of 399 :+ euro verkrijgbaar hier in NL.

Of zou het niet te overwegen zijn om het bij een Duitse winkel te kopen? Áls het wel zoveel scheelt.

w00t

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

dan had je allicht kunnen vermelden dat je al bij kieskeurig.nl had gekeken...
En als het goedkoper is, wat je best ook zelf kunt vinden, is het natuurlijk het overwegen waard |:(

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

zucht, je moet kieskeurig toch wat beter bekijken, dan vind je namelijk dit:

http://www.abetterprice.nl/product.asp?productnr=379 , precies 399,- :D

• FireStarter
MikeyMan schreef op 03 maart 2004 @ 23:12:
dan had je allicht kunnen vermelden dat je al bij kieskeurig.nl had gekeken...
En als het goedkoper is, wat je best ook zelf kunt vinden, is het natuurlijk het overwegen waard |:(
Dat weet ik ook wel. En wat als ik het erbij had gezet, Het is niet zo dat ik keuze heb uit 8 9 10 winkels, maar 1tje.

En lijkt me sterk dat maar 1 webwinkel is die hem verkoopt of bekend is bij kieskeurig.

Mijn gedachte was achter dit topic, of er mensen toevallig webwinkels kennen bv in het buitenland die echt goedkoper zijn dan hier. OF webwinkels/lokale winkels die toevallig een actie ofzo hebben who know's. Alles :+ !!! onder!!!:+ de 399 euro is goed ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door FireStarter op 03-03-2004 23:25 ]

w00t

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dus je zoekt een webwinkel in het buitenland die misschien enkele euros goedkoper is dan de 399,- die je in NL minimaal betaald. Dan wil je dus gewoon veel geld betalen aan verzendkosten |:( ... uiteindelijk schiet je denk ik weinig op. Tenzij de prijsverschillen natuurlijk groter zijn.

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04-2025
het is misschien ook weer niet zo gunstig als het lijkt om hem uit het buitenland te halen, ivm garantie service en dergelijke. Daar wil een importeur uit nederland nogal vaak moeilijk overdoen. (parralel import)

• FireStarter
Heeft iemand gebruikerservaring met deze player?
:>

[ Voor 10% gewijzigd door FireStarter op 03-03-2004 23:37 ]

w00t

Verwijderd

Shops mag je net zoals iedereen gewoon zelf gaan zoeken, ik struis elke dag rustig een halfuurtje het net rond op zoek naar gebruikerservaringen/ reviews en prijzen. Dan kan jij dat toch ook wel?

Misschien is de opvolger van de DVD 30 wel veel interessanter, ondersteund ook PS en is in DL te krijgen onder de €400. Als dat je nog wat teveel is en het je alleen maar gaat om de PS kun je ook kijken naar de DVD 22, €220 en met PS dus. :)

Informatief nieuws linkje van Hear: http://www.hear.nl/cgi-bi...gi?nieuws_id=1796&LIMIT=0

Prijsvergelijker in Duitsland: http://www11.guenstiger.d....asp?suche=&kid=40&hid=11

Succes met je keuze
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.