Toon posts:

[XP] Bijlagen zijn door Outlook Express verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In OutlookExpress 6.0 kan ik geen attachments of bijlagen openen. De bijlagen zijn door OutlookExpress ontoegankelijk gemaakt, omdat er mogelijk een virus in zou kunnen zitten, staat in de kop van het mailtje. Ik weet, dat daarvoor het finkje via EXTRA - OPTIES - TABBLAD BEVEILIGING - OPSLAAN OF OPENEN VAN BIJLAGEN DIE MOGELIJK EEN VIRUS BEVATTEN NIET TOESTAAN moet worden weggehaald, maar het hokje en finkje is lichtgrijs en kan er dus niet bij en kan hem dus niet weghalen. Ik heb ook de internetverbinding tot stand gebracht, in de hoop, dat het finkje dan wel weggehaald kan worden. Er draait GEEN virusscanner op de computer zelf, maar via het inbelabonnement van HetNet wordt er tijdens de verbinding met een virusscanner gewerkt na HetNet.
Wie helpt mij even met dit ogenschijnlijk klein probleempje.
Bij voorbaat dank.

Verwijderd

moet je daarboven even voor "internet zone" ipv "restricted zone" kiezen :)
sorry, dat is het niet :X

owja, draai toch maar een virusscanner. genoeg andere manieren om een virus op te lopen (met blaster als grote voorbeeld)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 22:59 ]

Verwijderd

Tip 1 draai een goede virusscanner, als je dit voor elkaar hebt ga da naar tip 2

Tip 2 De genieen van microsoft hebben bedacht dat het wel handig is als je de bestandstypen die makelijk geinfecteerd worden met virussen automatisch blokkeert. ik heb in het verleden ooit nog wel eens na 3 uur spitten en een tip van een vriend een artikeltje uit de knowlege database gepeutert hoe je dit uit kun schakelen

Dit is echter voor outlook, maar ik neem aan dat er voor outlook express wel een soortgelijk dingetje bestaat, dus ik zou zeggen veel plezier met zoeken :)

ps, als ik de link nog tegenkom dan zal ik hem wel posten

edit: hier is tie dan, het knowlege base artikel let wel is dus bedoeld voor outlook!!!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 21:29 . Reden: aanvulling ]