[WinXP]dir alleen in winrar te zien

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Ik heb al veel topics gevonden waar wordt vermeld dat je sommige mappen wel in winrar kunt zien en niet in de verkenner maar is er ook een manier om die mappen wel zichtbaar te krijgen in de verkenner?
Ik moet de bestanden van een bepaalde dir bekijken en dat kan niet met winrar dus... (wellicht dat er nog een andere manier is?)

I'm not as think as you stoned I am

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verborgen bestanden aanzetten :?

Wees eens duidelijker.

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

Wat zijn de attributes van die folder?

Misschien helpt het uitvinken van "hide protected operationg system files" iets?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
omfg, ik dacht dat ik alles had doorlopen maar nu blijkt ik dat idd niet te hebben afgevinkt :X :X

sorry!

[ Voor 117% gewijzigd door WooK op 03-03-2004 22:45 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wat voor een folders zijn het dan? Kan je het vanuit een DOS prompt wel benaderen? Zitten er bijzondere tekens in de naam van de folder? Is dit altijd al zo geweest? Is dit alleen op jouw computer?

Dit zijn nog maar enkele dingen die ik in je startpost had verwacht, meer informatie dus :)

edit: Voortaan dus niet meteen een topic openen, maar eerst flink je best doen. Als je er dan nog niet uitkomt een topic openen met voldoende informatie (nadat je gezocht hebt als het probleem niet al eerder voorbij gekomen is).

edit2: Blij dat je het zelf inziet :) Volgende keer beter :) Toch?

[ Voor 37% gewijzigd door sdomburg op 03-03-2004 22:50 ]

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
sdomburg schreef op 03 maart 2004 @ 22:46:
Wat voor een folders zijn het dan? Kan je het vanuit een DOS prompt wel benaderen? Zitten er bijzondere tekens in de naam van de folder? Is dit altijd al zo geweest? Is dit alleen op jouw computer?

Dit zijn nog maar enkele dingen die ik in je startpost had verwacht, meer informatie dus :)
je hebt gelijk, niet echt m'n huiswerk gedaan. Heb het probeem ook al gevonden na e.e.a. goed te hebben nagelopen. Moest maar eens vroeger naar bed denk ik :)
thnx anyway

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dus 8)7

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.