Ik heb een aantal onderdelen besteld bij Eynstein computers, namelijk een MSI K8T moederbord, AMD Athlon 64 3200+ cpu (met Zalman koeler), NVidia Geforce FX 5950 Ultra en 2x 512 ddr Divers Twinmos, die ik wil monteren in een Antec Overture kast. Ik heb natuurlijk nog meer onderdelen, maar die doen even niet ter zake.
Echter, toen ik (een maand of wat geleden) alles in elkaar had gezet, kreeg ik van mobo diagnostics 4 rode ledjes, oftewel: kapotte cpu. Dus ik stuurde de CPU naar Eynstein, die hem na een paar weken weer terugstuurde met de mededeling dat hij het bij hen gewoon deed. Ik zette de hele handel dus net weer in elkaar (zonder hdd en andere onderdelen dit keer, gewoon alleen moederbord+cpu+videokaart+ddr, en een draadje van de powerknop naar het mobo), maar ik krijg hetzelfde probleem. De fans en ledjes gaan aan, maar de monitor krijgt geen signaal (ik heb de videokaart getest in een andere comp, dus daar ligt 't niet aan). Volgens eynstein kan het ook niet liggen aan de cpu, weet iemand misschien waar het dan wel aan kan liggen?
Wat het in elk geval niet is:
Ik heb wel allebei de power connectors aangesloten
De videokaart werkt
De CPU werkt ook, volgens Eynstein
Mobo maakt voor zover ik kan zien geen contact met de kast
Zal m'n mobo dan stuk zijn? Of kan 't nog ergens anders aan liggen?
Echter, toen ik (een maand of wat geleden) alles in elkaar had gezet, kreeg ik van mobo diagnostics 4 rode ledjes, oftewel: kapotte cpu. Dus ik stuurde de CPU naar Eynstein, die hem na een paar weken weer terugstuurde met de mededeling dat hij het bij hen gewoon deed. Ik zette de hele handel dus net weer in elkaar (zonder hdd en andere onderdelen dit keer, gewoon alleen moederbord+cpu+videokaart+ddr, en een draadje van de powerknop naar het mobo), maar ik krijg hetzelfde probleem. De fans en ledjes gaan aan, maar de monitor krijgt geen signaal (ik heb de videokaart getest in een andere comp, dus daar ligt 't niet aan). Volgens eynstein kan het ook niet liggen aan de cpu, weet iemand misschien waar het dan wel aan kan liggen?
Wat het in elk geval niet is:
Ik heb wel allebei de power connectors aangesloten
De videokaart werkt
De CPU werkt ook, volgens Eynstein
Mobo maakt voor zover ik kan zien geen contact met de kast
Zal m'n mobo dan stuk zijn? Of kan 't nog ergens anders aan liggen?